arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

درج آگهی استخدام در سراسر کشور

یکی از دغدغه های اصلی مدیران و یا افرادی که به دنبال جذب نیروی متخصص مورد نیاز خود هستند، شیوه اطلاع رسانی جهت جذب نیروی انسانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یکی از دغدغه های اصلی مدیران و یا افرادی که به دنبال جذب نیروی متخصص مورد نیاز خود هستند، شیوه اطلاع رسانی جهت جذب نیروی انسانی است.

در گذشته افراد جویای کار به منظور یافتن شغل مورد نیاز خود، صفحات نیازمندی روزنامه ها و مجلات مختلف را ورق میزدند، که با توجه به متمرکز نبودن و سختی و کندی جستجوی شغل و بالا رفتن هزینه ها، این کار شاید روزها و هفته ها به طول می انجامید و ممکن بود درنهایت نتیجه ای هم حاصل نشود.

اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و فراگیر شدن گوشی های همراه هوشمند، سبک و شیوه های نوین جهت انتشار آگهی های استخدام توسط کارفرمایان و دریافت آگهی استخدام توسط کارجویان، بوجود آمده اند.

سرعت و راحتی کار در شیوه های نوین درج آگهی استخدامی باعث شده است که شیوه های سنتی به تدریج منسوخ شده و جای خود را به روش های جدید دهند.

سایت ایران استخدام Www.IranEstekhdam.IR) )  از بزرگترین مراجع انتشار آگهی استخدام تهران و سایر  استان ها در سطح کشور است.

هزاران کارجو از سراسر کشور به صورت روزانه جهت یافتن شغل مورد نیاز خود از این سایت دیدن میکنند و از خدمات مختلف آن استفاده می نمایند.

کارفرمایان گرامی در سراسر کشور به راحتی قادر هستند  تا از طریق خدمات ارائه شده در سایت ایران استخدام  به سادگی و با سرعت زیاد، نیروی مورد نیاز خود را از طریق ثبت آگهی استخدامی برای هر یک از استان های مد نظر خود استخدام  نمایند.

برخی از مهمترین مزایای درج آگهی استخدامی در سایت ایران استخدام:

1- انتشار آگهی استخدامی در سایت ایران استخدام به عنوان بزرگترین مرجع بروز آگهی های استخدامی سراسر کشور و بازدید صدها هزار نفری.

2- انتشار آگهی استخدامی در شبکه های مجازی متعلق به ایران استخدام با جامعه آماری بیش  از یک میلیون نفر.

3- انتشار آگهی استخدامی در سطح اینترنت و سایتهای خبری دیگر دیگر به واسطه مرجع و معتبر بودن سایت ایران استخدام.

4- ارسال آگهی استخدامی از طریق ایمیل و پیامک به کارجویان مورد هدف از طریق دیتابیس کارجویان عضو شده در سایت ایران استخدام.

5- انتشار آگهی استخدامی در اپلیکیشن سایت ایران استخدام با بیش از 100 هزار نصب فعال.

*با توجه به امکانات سایت ایران استخدام و استقبال بالای کارجویان سراسر کشور از خدمات این سایت، ثبت آگهی استخدام در سایت ایران استخدام به صورت تضمینی خواهد بود.

 

*ایران استخدام مفتخر به جلب اعتماد کارفرمایان شرکت‌ها و مؤسسات مهم و برتر ایران، طی چندین سال متمادی می‌باشد؛ پشتیبانان تلفنی واحد درج آگهی سایت ایران استخدام، مشاور کارفرمایان گرامی سراسر کشور در رابطه با ثبت آگهی استخدامی جهت کاریابی و استخدام نیروی کار مورد نیازشان هستند، برای مشاوره رایگان جهت جذب نیروی کار خود و  درج آگهی استخدام  به سایت ایران استخدام مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن ۰۴۱۴۲۲۷۳۶۷۳ تماس حاصل کنید.

منبع : ویرلن

نظرات بینندگان