arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

ظریف: اگر آمریکا می‌خواهد در میز مذاکره جایگاهی داشته باشد به تعهداتش برگردد

وزیر خارجه کشورمان در حاشیه جلسه هیأت دولت با تاکید بر این که ایالات متحده به تعهدات خود در میز مذاکره برگردد، گفت: سیاست جمهوری اسلامی همواره سیاست ثابتی است و ما این سیاست را ادامه می‌دهیم. ما متعهد به تعهدات بین‌المللی خودمان هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: اگر ایالات متحده آمریکا می‌خواهد در میز مذاکره جایگاهی داشته باشد باید به تعهدات خودش برگردد و نشان بدهد کشوری قابل اعتماد است.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف در حاشیه جلسه هیأت دولت با تاکید بر این که ایالات متحده به تعهدات خود در میز مذاکره برگردد، گفت: سیاست جمهوری اسلامی همواره سیاست ثابتی است و ما این سیاست را ادامه می‌دهیم. ما متعهد به تعهدات بین‌المللی خودمان هستیم.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند این تعهد ما نشان‌دهنده این است که اگر دیگران می‌خواهند با ما تعامل کنند باید آنها هم متعهد به تعهدات بین‌المللی‌شان باشند.

وزیر خارجه گفت: اگر ایالات متحده آمریکا می‌خواهد در میز مذاکره جایگاهی داشته باشد باید به تعهدات خودش برگردد و نشان بدهد کشوری قابل اعتماد است و اگر نتوان اعتماد هم به وی نکرد بتوان با این کشور توافق کرد.

ظریف گفت: اکنون ایالات متحده نشان داده است که برای توافق و حتی امضایش ارزشی قائل نیست. امروز تصمیم می‌گیرد گروهی را به کاخ سفید دعوت کند، فردا جلسه را برهم می‌زند و یا همان‌ها را تحریم می‌کند.

نظرات بینندگان