arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

بیادی: ساختمان مجلس، فراماسونری است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نمادهای فراماسونری در سطح شهر تهران گفت: ساختمان مجلس در خیابان بهارستان نیز بر اساس نمادهای فراماسونری ساخته شده است.

حسن بیادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید با نمادهای فراماسونری به ویژه نمادهایی که از سوی کارشناسان شهرداری تایید شده اند مبارزه شود گفت: شهرسازی و شورای عالی مسکن و شهر سازی باید در رابطه الگوهایی که برای ساختمانها ارائه می شود نظارت عالیه داشته باشند و با نمادهای انحرافی برخورد کنند.

برخوردها سلبی نباشد

وی با تاکید بر این که نباید تمامی برخوردها سلبی باشد گفت: برخی از روی ناآگاهی این کار را می کنند اما نمی شود یک ساختمان عظیم که طراحش تحصیل کرده است متوجه این موضوع نباشد. باید با این نوع ساختمانها برخورد کرد.

وجود نماد فراماسونری در مشهد و اصفهان

بیادی با بیان این که استفاده از نمادهای فراماسونری یک موضوع ملی است گفت: در مشهد مقدس و اصفهان نیز ما با چنین مشکلی روبرو هستیم. باید شورای عالی مسکن شهر سازی با این مشکل کلان برخورد و الگوهای ویژه ای در این رابطه ارائه کند تا هر کسی با هر نمایی ساختمان سازی نکند تا بعد ها دچار مشکل شود.

هرنماد 6 پری نماد فراماسونری نیست

نائب رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از برخی جوسازی ها در خصوص نماد های فراماسونری در شهر تهران گفت: این اشتباه است که هر شکلی 6 پر شد بگوییم این نماد فراماسونری است. ما خود هویت معماری داریم و باید برای آن که با مشکلی برخورد نکنیم از معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی هایمان بهره بگیریم.

افزایش ساختمانهای هرمی در مقابل مصلی شک بر انگیز است

بیادی با بیان این که نمادهای فراماسونری را در سطح شهر تهران فراگیر نمی دانم گفت: اما در مقابل مصلای تعداد این ساختمان ها بیشتر می شود که این موضوع قابل تامل است. اگر دقت کنیم در خیابان های نزدیک مصلی ساختمانهای هرمی بیشتری ساخته شده که آدم به شک می افتد که این ساخت و ساز ها از روی هدف باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
13
کلا چادربزنیم بهتره هم نماد قذافی است وهم هزینه نداره ضمنا نفصمون هم زجرمیدیم ومیریم بهشت
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
0
نفص نه نفس
نظرات بینندگان