arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

تسلیت سید محد خاتمی به مناسبت ترور مصطفی احمدی روشن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری سابق کشورمان ترور ناجوانمردانه شهید احمدی روشن را محکوم و به ملت ایران و جامعه علمی کشور و خانواده محترم آن شهید تسلیت گفت. متن نامه تسلیت سید محمد خاتمی به شرح به شرح زیر است:

پدیده نفرت‌انگیز و زشت ترور که نشانه بی‌منطقی و جنایت تروریست‌ها است به هر صورت محکوم است. بخصوص هنگامی که این پدیده زشت جان سرمایه‌های اصلی یک ملت یعنی دانشمندان و فرهیختگان آن کشور را هدف قرار دهد.

ترور انسان فاضل و تلاشگر عرصه پژوهش و دانش و فن‌آوری و خدمتگزار صادق ملت بزرگوار ایران جناب آقای احمدی روشن- که رحمت خداوند بر او باد! به دنبال ترورهای صورت گرفته طی یکی دو سال گذشته نسبت به دانشمندان بزرگ، نشانه توطئه برنامه‌ریزی شده علیه این ملت و لطمه زدن به پیشرفت این کشور است که از طریق علم و آگاهی حاصل می‌شود.

تردید نکنیم که دستهای پلیدی به این خیانت آلوده می‌شوند که مستظهر به برنامه‌ریزی و حمایت قدرتهای زورگو هستند که دشمنان اصلی ملت‌ها به حساب می‌آیند.

گرچه انتظار از مجامع رسمی مدعی پاسداری از صلح و امنیت و داعیه‌داران دفاع از حقوق انسان برای تداوم اساسی در چنین مواردی انتظار بجائی نیست ولی امیدواریم که دستگاه‌های امنیتی کشور با دقت تمام در شناسائی عوامل این جنایت و برخورد عادلانه و قاطع با آن و پاسداری از جان وامنیت سرمایه‌های کشور، اهتمام کنند که خواهند کرد.

مراتب تسلیت خود را به ملت    سرفراز ایران بخصوص جامعه علمی کشور و بالاخص خانواده مغفور و بستگان داغدار آن شهید عزیز اعلام و از درگاه حضرت حق علو درجات آن شهید عزیز را مسألت می‌کنم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
38
ماهم این ضایعه بزرگ رابه خانواده آن مرحوم وجامعه علمی کشوروبه جناب سیدمحمدخاتمی تسلیت می گوییم اوکه دلش دریاست
نظرات بینندگان