arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸

سفر نماینده ترامپ به تل‌آویو برای رایزنی درباره «معامله قرن»

نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در امور مذاکرات صلح بین فلسطینیان و اسراییل امروز پنجشنبه برای رایزنی درباره طرح موسوم به «معامله قرن»، به اسراییل می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در امور مذاکرات صلح بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه برای رایزنی درباره طرح موسوم به «معامله قرن»، به فلسطین اشغالی می‌رود.

به گزارش فارس، در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ناکامی در انتخابات پارلمانی این رژیم و تشکیل کابینه اذعان کرده است، رسانه‌های صهیونیستی از سفر امروز پنجشنبه نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی به منظور رایزنی درباره طرح ضد فلسطینی «معامله قرن» خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که «جیسون گرینبلات» نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در امور مذاکرات صلح بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه برای دیدار با بنیامین نتانیاهو و «بنی گانتز» رهبر ائتلاف «آبی و سفید» رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

سفر گرینبلات به فلسطین اشغالی در شرایطی صورت می‌گیرد که بنیامین نتانیاهو امروز (پنجشنبه) بعد از کسب یک کرسی کمتر از حزب ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری «بنی گانتز» در انتخابات سراسری فلسطین اشغالی، از گانتز خواست تا «دولت متحد» و کابینه فراگیر تشکیل دهند.

پیشتر کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی از پایان شمارش آراء انتخابات خبر داد. بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، ائتلاف آبی و سفید توانست تعداد ۳۳ کرسی از پارلمان را به خود اختصاص دهد و حزب لیکود به رهبری نتانیاهو نیز توانست ۳۲ کرسی را کسب کند.

نظرات بینندگان