arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸

تولسی گابارد، نامزد دموکرات: اگر رئیس جمهور شوم، به برجام بازگشته و تحریم‌ها را پایان می‌دهم

داوطلب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا امروز به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که در صورت پیروزی به برجام بازگشته وتحریم های ضد ایرانی را پایان می دهد. گابارد همچنین از روابط عربستان سعودی و القاعده انتقاد کرد و گفت: ما در مورد کشوری صحبت می کنیم که مستقیم و غیر مستقیم از القاعده حمایت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داوطلب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا امروز به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که در صورت پیروزی به برجام بازگشته وتحریم های ضد ایرانی را پایان می دهد.

تولسی گابارد نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که با بازگشت به برجام و رفع تحریم ها جلوی نزدیک شدن ایران به سلاح هسته ای گرفته می شود.

گابارد همچنین از روابط عربستان سعودی و القاعده انتقاد کرد و گفت: ما در مورد کشوری صحبت می کنیم که مستقیم و غیر مستقیم از القاعده حمایت می کند.

میانگین نتایج جدیدترین نظرسنجی های انتخابات آمریکا نشان می دهد که گابارد یک درصد آراء پرسش شوندگان دموکرات را به خود اختصاص داده و جو بایدن کماکان با کسب ۲۸.۸ درصد آرا در صدر داوطلبان نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳ آبان سال آینده قرار دارد.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ساعت چهار بامداد روز شنبه ۲۳ شهریور ماه در عملیات توازن بازدارندگی دوم پالایشگاه های بقیق و خریص شرکت نفتی دولتی آرامکو را هدف ۱۰ پهپاد خود قرار دادند که در پی آن حدود ۵۰ درصد از صادرات نفت خام این کشور کاسته شد.

عربستان از پنج سال پیش مردم یمن را هدف حملات مداوم قرار داده که در نتیجه آن هزاران نفر جان باخته و تعداد زیادی مجروح شده اند.

نیروهای یمنی نیز پس از چند بار تهدید به انتقام در نهایت به تاسیسات نفتی آرامکو حمله کردند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان