arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۰

چهارمین شکست استقلال در آزادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال استقلال تهران با گل حسن زاده به مس کرمان نتیجه را واگذار کرد .

تیم‌ فوتبال استقلال در ادامه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با تک گل دقیقه 86 احمد حسن‌زاده برابر مس کرمان شکست خورد.

در ادامه‌ی رقابت‌های هفته‌ی بیستم لیگ برتر، آبی پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان رفتند که تیم میهمان با تک گل حسن زاده به برتری رسید.


در نیمه‌ی نخست این دیدار که به قضاوت رقیعی برگزار شد، بازی سرد و خسته کننده از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد و فرصت گلزنی چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. دو فرصت نسبتا خطرناک گلزنی در پایان نیمه‌ی نخست هم برای استقلال از دست رفت.


در نیمه‌ی دوم برخلاف انتظار مس از لاک دفاعی بیرون آمد وچندین بار به دروازه‌ی استقلال نزدیک شد که سید مهدی رحمتی همانند بسیاری از دیدارهای استقلال با واکنش‌های خوب خود دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

استقلال هم در نیمه‌ی دوم که بر خلاف نیمه‌ی نخست هیجان بیشتری داشت، صاحب فرصت‌هایی شد که بیشتر روی سانترها و استارت‌های حیدری به دست آمد. یرکوویچ و برهانی البته در استفاده از فرصت‌ها موفق نبودند.


در دقیقه‌ی 67 بازی اتفاق جالبی در زمین رخ داد. یکی از هواداران با وجود فاصله‌ی زیاد بین سکوی تماشاگران و زمین تارتان با زمین، توانست خودش را به زمین چمن برساند و به سمت سید مهدی رحمتی برود. ماموران امنیتی که سریعا خودشان را به زمین رسانده بودند او را گرفته و از زمین بیرون بردند. دروازه‌بان استقلال از ماموران خواست که نسبت به این هوادار ملاطفت کنند.

در ادامه استقلال حملات بیشتری روی دروازه‌ی مس انجام داد که خسرو حیدری بازهم در متن حرکات قرار داشت. مس هم البته از ضدحمله غافل نمی‌شد. تعویض کیوان امرایی و برخورد غیرحرفه‌ای او در قبال تعویضش نسبت به بلاژویچ از نکات این بازی بود.


در دقیقه‌ی 85 بر خلاف جریان بازی مس به گل برتری رسید تا بلاژویچ خوشحالی خاص خود را به دوربین نشان دهد. محسن خلیلی که سابقه‌ی گل زدن به استقلال را داربی داشت، با شوتی دقیق توپ را روانه‌ی دروازه کرد، اما تیر دروازه مانع از گلزنی او شد تا احمد حسن زاده گل برتری را به ثمر برساند.

تلاش‌های استقلال برای جبران گل خورده در شش دقیقه‌ی وقت اضافه به جایی نرسید. در آخرین دقیقه‌ بازیکنان استقلال معتقد بودند باید یه ضربه‌ی پنالتی به سودشان اعلام شود، اما رفیعی نظر دیگری داشت و این مساله اعتراض هواداران را به دنبال داشت. مظلومی سومین شکست فصلش را روی نیمکت استقلال در این فصل تجربه کرد.

مس کرمان هم با بلاژویچ که پس از 3713 روز حضور در ورزشگاه آزادی را تجربه می‌کرد به رده‌ی چهاردهم صعود کرد.

آبی پوشان با وجود از دست دادن امتیازهای این دیدار خانگی همچنان با 40 امتیاز بالاتر از تراکتورسازی، نفت تهران و صبای قم در رده‌ی نخست جدول ایستادند.
نظرات بینندگان