arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸

گوشی«ردمی 8A» شیائومی در تاریخ 3 مهرماه وارد بازار می شود / دارای باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی

 بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است قرار است گوشی ردمی A8 در تاریخ 25 سپتامبر برابر با سوم مهمرماه  با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است قرار است گوشی ردمی A8 در تاریخ 25 سپتامبر برابر با سوم مهمرماه  با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی ردمی 7A که در ماه مه رونمایی شد ، هفته آینده جانشین جدیدی خواهد داشت زیرا شیائومی اعلام کرده است که  ردمی  8Aرا در تاریخ 25 سپتامبر راه اندازی خواهد کرد.

این شرکت همچنین تأیید کرده است که ردمی   8Aیک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را به این گوشی اضافه می کند که یک ارتقاء نسبت به باتری سلولی 4000 میلی آمپر ساعتی است. بسیاری از ویژگی های مهم این گوشی را می توان همان انتظاراتی دانست که کاربران از برند شیائومی داشتند.  

افزون بر این ها در تبلیغاتی که برند شیائومی در هند انجام داده است بر شارژ سریع این گوشی ها تاکید شده است و البته به ویژگی های مهم دوربین نیز تاکید شده است. در این تبلیغات بر این موضوع نیز تاکید شده است که گوشی ردمی A8 از سه طرف صفحه نمایش شیب دار و ضخیم با حاشیه های کوچک دارد که ظاهری اسپرت به آن می دهد.

شیائومی مشخصات دیگری در مورد ردمی A8 فاش نکرده است ، اما بر اساس گمانه زنی ها ما می دانیم که دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی فول اچ دی و یک پردازنده هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتزی خواهد بود و با 2 گیگابایت ، 3 گیگابایت یا رم 4 گیگابایتی عرضه می شود.

این گوشی دارای سه گزینه ذخیره سازی  16 گیگابایتی ، 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی خواهد بود. برای عکاسی گوشی ردمیA8   دارای دوربین های سلفی 12MP عقب و 8MP است. ما هنوز چند روز از اعلام رسمی مشخصات گوشی  فاصله داریم ، بنابراین انتظار داریم شیائومی ویژگی های بیشتری از ردمی A8 را تا آن تاریخ فاش کند.

نظرات بینندگان