arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

اژه‌ای: از سراج خواستیم که برای مراسم تودیع و معارفه بیاید؛ علت عدم حضورشان برای من روشن نیست / ۷ الی ۸ کار به ایشان پیشنهاد شده که اگر بپذیرند، در خدمتشان هستیم

محسنی‌ اژه‌ای در سخنان خود در این مراسم، با اشاره به عدم حضور سراج در جلسه امروز افزود: امروز جلسه برای تکریم و معارفه رییس بازرسی منعقد شده که آقای سراج در جلسه نیست. اسمش سراج نیست و معروف به سراج شده است و حقیقتا نیرویی مخلص و زحمت کش بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بازرسی کل کشور امروز شنبه ۳۰ شهریورماه با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد. ناصر سراج رییس پیشین سازمان بازرسی در این مراسم حضور نیافت.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و برخی مسئولان قضایی برگزار شده است، از زحمات قاضی ناصر سراج رییس سابق بازرسی کل کشور تقدیر بعمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین درویشیان به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی شد.

ناصر سراج رییس پیشین سازمان بازرسی در این مراسم حضور نیافت.

محسنی‌ اژه‌ای در سخنان خود در این مراسم، با اشاره به عدم حضور سراج در جلسه امروز افزود: امروز جلسه برای تکریم و معارفه رییس بازرسی منعقد شده که آقای سراج در جلسه نیست. اسمش سراج نیست و معروف به سراج شده است و حقیقتا نیرویی مخلص و زحمت کش بوده است.

وی افزود: از سال ۵۸ تاحالا ما دو رفیق و دو دوست شاهد بودیم که در تمام این مدت ۴۰ سال با دلسوزی و پاکی و تدبیر و با قاطعیت انجام وظیفه کرده و به سهم خودم از ایشان تشکر دارم. ایشان یکبار در اواخر سال ۹۶ امد و اصرار کرد کس دیگری جایگزین او شود و به جهات مختلف گفتیم فعلا شما بمانید. در سال ۹۷ نیز دوباره گفتند و در سال ۹۸ از همان آغاز ریاست قوه دو سه بار پیشنهاد دادند و خودم در تودیع و معارفه دو سه بار گفتم که خوب است که مدیران جابه جا شوند و مگر افراد خاصی که باید سالیان سال بمانند. اگر مدیران بتوانند جابجا شوند برای تشکیلات هم خوب است. بهتر است کس دیگر با روحیه و انرژی جدید بیاید. از زحمت آقای سراج مجددا تقدیر می کنم. زحمات زیادی متحمل شدند. از او خواستیم که بیاید. علت عدم حضورشان هم برای من روشن نیست. برای ما مدیران این موضوع فرعی است و هرکجا هست بسلامت باشند. برای ایشان ابلاغ مشاورت ریاست قوه صادر شده است‌ و ۷ الی ۸ کار پیشنهاد شده که اگر بپذیرند درخدمتشان هستیم. ریاست قوه هم اصرار داشتند که از وجود ایشان در دستگاه قضایی استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه ۲۶ شهریور ماه در نشست خبری از تغییر رییس سازمان بازرسی خبر داد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین درویشیان از مدیران قدیمی و با تجربه سازمان بازرسی به عنوان رییس جدید سازمان منصوب شد و آقای سراج نیز به عنوان مشاور رییس قوه قضاییه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان