arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

نرخ طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۳۰ شهریور ۹۸ / قیمت سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۹ هزار تومان

سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۴ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۴ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش جزئی نسبت به روز کاری قبل، ۴ میلیون و ۷۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۷۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۰۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۱۶.۷ دلار معامله می‌شود.

کاهش چشم گیر قیمت ارز در روز‌های گذشته موجب شد تا قیمت دلار که اول تیرماه ۱۳ هزار تومان بود در کمتر از یک ماه به مرز ۱۱ هزار تومان نزدیک شود. اختلاف قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی به مرز صفر رسیده است. هم اکنون دلار در بازار آزاد با قیمت ۱۱ هزار و ۴۳۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۳ هزار و ۱۶۲ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۳۸۶ تومان فروخته می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند. بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتار‌های موثر بازار ساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روز‌های گذشته به حساب می‌آید.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

11 هزار و 450 تومان

قیمت یورو

12 هزار و 750 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 432 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 176 تومان

قیمت سکه بهار آزادی

4 میلیون و 29 هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

4 میلیون و 74 هزار تومان

قیمت نیم سکه

2 میلیون و 78 هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و 279 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

909 هزار تومان

قیمت گرم طلای 18

410 هزار و 700 تومان

قیمت گرم طلای 24

547 هزار و 600 تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و 781 هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

1516.7دلار

قیمت پلاتیندلار

947 دلار

قیمت انس نقرهدلار

18.05دلار

نظرات بینندگان