arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

یک سازمان بشردوستانه: سه گروگان ایرانی دزدان دریایی سومالی در شرایط هولناکی نگهداری می‌شوند

یک سازمان بشردوستانه اعلام کرده است که آقای پناهنده چند روز دیگر بعد از طی کردن روند درمانی اولیه به ایران بازخواهد گشت و اضافه کرده است که ۳ گروگان ایرانی دیگر نیز در شرایط هولناک نگهداری میشوند. کشتی ماهیگیری آن‌ها در مارس ۲۰۱۵ ربوده شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک سازمان بشردوستانه اعلام کرد که از 4 گروگان دزدان دریایی سومالی یک نفر آزاد شده اما سه نفر دیگر در شرایط هولناکی نگهداری می‌شوند.

به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، یک گروه بشردوستانه برای آزادی گروگانهای اسیر شده توسط دزدان دریایی سومالی اعلام کرد که یک شهروند ایرانی بعد از 4 سال و نیم اسارت آزاد شده است و اکنون در راه بازگشت به خانه است.

در بیانیه‌ای که این سازمان بشردوستانه روز شنبه منتشر کرده است آمده است که محمد شریفی پناهنده به طور فزاینده‌ای بیمار بوده و در صورت عدم آزادی مرگ وی حتمی بوده است.

این سازمان می‌گوید که او یکی از 4 گروگان باقیمانده در دستان دزدان دریایی سومالی است. کشتی ماهیگیری آنها در مارس 2015 ربوده شده بود.

این سازمان همچنین اعلام کرده است که آقای پناهنده چند روز دیگر بعد از طی کردن روند درمانی اولیه به ایران بازخواهد گشت و اضافه کرده است که 3 گروگان ایرانی دیگر نیز در شرایط هولناک نگهداری میشوند.

نظرات بینندگان