arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
آسوشیتدپرس:

یافتن بقایای کشتی تاریخی که در سال 1878 در دریاچه میشیگان غرق شده بود

 گروهی از غواصان موفق شدند بقایای یک کشتی شکسته و غرق شده را که در سال 1878 در دریاچه میشیگان غرق شده بود بیابند. این بقایا نزدیك شمال دریاچه میشیگان یافت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروهی از غواصان موفق شدند بقایای یک کشتی شکسته و غرق شده را که در سال 1878 در دریاچه میشیگان غرق شده بود بیابند. این بقایا نزدیك شمال دریاچه میشیگان یافت شد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، گروهی از علاقه مندان به تاریخ دریایی به سرپرستی غواص و کاوشگر میشیگانی؛ برنی هلستروم موفق شدند بقایایی قابل توجه از این کشتی را پیدا کنند.

جالب است ک این منطقه صدها سال مورد غفلت تاریخ غواصی و دریانوردی قرار داشت تا این که این افراد موفق شدند کشف کنند کشتی مذکور در این منطقه محبوس است. برنی هلستروم گفت که او حدود 10 سال پیش به دنبال تركیبات کشتی بود که متوجه انسداد بزرگی در حدود 200 پا (60 متر) در پایین دریاچه در نزدیك جزیره بیور شد.

وی روز جمعه به آسوشیتدپرس گفت: "صدها سفر به جزیره بیور انجام داده ام و هر سفری که انجام داده ام حس کرده ام یک چیز درست نیست تا این که در نهایت موفق شدم بفهمم ماجرا از چه قرار است." درواقع اگر بخواهیم تاریخ اولیه کشف را بگوییم به سال 2010 می رسیم اما کشف اصلی و ثانویه در سال 2019 و اخیرا رخ داده است. این غواص در ماه ژوئن با یک سیستم دوربین عکاسی سفارشی به منطقه بازگشت و در فاصله 10 متری بخشی از بدنه یک کشتی را رصد کرد.

اعتقاد بر این بود كه كشتی مذکور  در سال 1878 دورتر از شرق در تنگه های مكنیناك در دریاچه هورون غرق شده اند. اما در ان منطقه  فقط یک کشتی را پیدا کردند و تصور می شد که سنت اندروز است. در حالی که سنت اندروز واقعی تازه پیدا شده است.

نظرات بینندگان