arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یکپارچگی استوری های واتس اپ و فیس بوک تا ادامه مشکل امنیتی« ios 13»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

واتس اپ زیر مجموعه و متعلق به فیس بوک  است و در ماه ژوئن یک ویژگی جدید آزمایشی را آغاز کرد که به کاربران امکان می دهد وضعیت واتس اپ خود را در استوری های فیس بوک به اشتراک بگذارند. اکنون این ویژگی از حالت آزمایشی خارج شده و به حالت دائمی رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی روزهای گذشته خبری در رسانه های دنیای فناوری مبنی بر گاف امنیتی iOS 13 منتشر و باعث نا امیدی بسیاری از کاربران شد. اکنون با گذشت چند روز از این ماجرا به نظر می رسد مشکل حل نشده و پا برجا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از کاربران اپل واچ دوست دارند از به روزرسانی های جدید این ساعت برای استفاده حداکثری از ساعت خود برخوردار باشند. اما گاهی به روزرسانی ها به دلایلی مختلف انجام نمی شود و فرد مجبور است به شکل دستی اقدام به به روزرسانی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی وان پلاس در اوایل ماه جاری اولین نسخه بتا از  OxygenOS Openمبتنی بر اندروید 10 را برای  وان پلاس 7 و 7 پرو منتشر کرد. چند روز پیش ، این شرکت با نسخه بتا دیگری همراه بود تا برخی از ایرادات را رفع کند و اکنون وان پلاس سرانجام شروع به کار با نسخه ای پایدار اندروید 10 برای  وان پلاس 7 و 7 پرو کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ام آی تی تکنولوژی ریویو نوشت: ایزاک آسیموف  نویسنده داستان های علمی تخیلی در سال 1955، داستانی کوتاه در مورد یک آزمایش در مورد «دموکراسی الکترونیکی» منتشر کرد که در آن یک شهروند ، به عنوان نماینده کل جمعیت انتخاب شد و سپس به سوالاتی که توسط یک کامپیوتر به نام "مولتی وی" مطرح می شد پاسخ داد. این دستگاه داده های به دست آمده را دسته بندی کرد و سپس نتایج انتخابات را حدس زد و در نتیجه نیازی به برگزاری انتخابات وجود نداشت. اگرچه داستان آسیموف خیالی بود اما اکنون در چین شاهد وقوع این داستان به شکل واقعی هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان