arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

واکنش انصاری‌فرد به عدم ارائه بلیت دربی به پرسپولیس: برای باشگاه استقلال متأسفم، به کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم/ وزیر ورزش به موضوع ورود کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دلخوری از در اختیار قرار نگرفتن بلیت دربی به این باشگاه گفت: این اتفاق سابقه نداشته و برای باشگاه استقلال و دیگر مسئولان ذیربط متأسفم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دلخوری از در اختیار قرار نگرفتن بلیت دربی به این باشگاه گفت: این اتفاق سابقه نداشته و برای باشگاه استقلال و دیگر مسئولان ذیربط متأسفم.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مایه تأسف بسیار است که شاهد هستیم برای دربی پیش‌رو، حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند. چنین اتفاقی هرگز سابقه نداشته است. در گذشته، شاید مواردی بود که به باشگاه میهمان تعداد کمی بلیت داده باشند، اما متأسفانه به رغم پیگیری‌های مکرر در دو سه روز گذشته، فقط وعده‌های پوچ و توخالی و دروغین تحویل گرفته‌ایم و امروز و فردا کردن‌های بسیاری را شنیدیم. حالا باید بگوییم حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرکت توسعه و نگهداری به ما می‌گوید، سهمیه شما را به باشگاه استقلال داده‌ایم و باید از آنها بلیت بگیرید و باشگاه استقلال می‌گوید، خودمان مراجعه کننده داریم، بلیت کم می‌آوریم و نمی‌توانیم به شما بلیت بدهیم. مسبب این بی‌نظمی و بی‌اخلاقی، هر فرد یا گروهی باشد برایشان متأسف هستم و این شرایط را نشان دهنده بی‌اخلاقی آنها می‌دانم.

وی ادامه داد: شکایت رسمی خود را به کمیته اخلاق ارسال خواهیم کرد. از شخص وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم به این ماجرا ورود و با مسببان این اتفاق برخورد کنند. همچنین جا دارد از رئیس شورای تأمین که امروز برای تهیه بلیت سهم باشگاه پرسپولیس، تکاپو و پیگیری زیادی داشتند تشکر کنم. بنده در این باره کوتاه نخواهم آمد و اگر با مسببان این اتفاق برخورد نشود، تصمیم خواهم گرفت و آن وقت ریز ماجرا را به مردم می‌گویم.

انصاری‌فرد گفت: رسم بر این است که باشگاه به مربیان، بازیکنان و دیگر اعضای تیم، اهالی رسانه، پرسنل و مدیران باشگاه، اسپانسرهای خود و دیگر ارباب رجوع و به ویژه پیشکسوتان گرانقدر بلیت می‌دهد. هر باشگاه چه میزبان و چه میهمان در دربی سهمیه‌ای دارد و مایه تأسف است که در یک بازی بچه‌گانه و یک بی‌نظمی آشکار، شاهد آن هستیم که حتی یک برگه بلیت عادی و حتی طبقه دوم هم به باشگاه پرسپولیس تحویل داده نشده است، چه رسد به این که بلیت وی‌آی‌پی و یا جایگاه در اختیار پرسپولیس بگذارند. به خاطر این شرایط ما به ناچار حضور میهمانان اقتصادی، ویژه و پیشکسوتان خود را هم کنسل کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنده این اتفاق را ناشی از بی‌نظمی می‌دانم و نمی‌دانستم کارشکنی‌ها علیه پرسپولیس بعد از این قهرمانی‌ها تا این حد شدت خواهد گرفت. این را با صدای بلند بگویم که اولاً انصاری‌فرد با این اتفاقات تخریب نمی‌شود و دوماً پرسپولیسی‌ها هم ما را درک کرده و از ما دلگیر نخواهند شد و این بی‌اخلاقی را هم باید در کنار بعضی اتفاقات دیگر در کارنامه دربی‌ها ثبت کرد. حالا خوب درک می‌کنم که موفقیت‌های سرخ‌های با غیرت چه ترسی به جان بسیاری انداخته است.

«متأسفم و باید بگویم این بازی‌ها نخ‌نما شده است و هیچ تاثیری در روند کار ما نخواهد داشت». وی با بیان این جمله افزود: بنده به سهم خود از اعضای تیم پرسپولیس و پیشکسوتان گرانقدر عذر می‌خواهم که چنین اتفاقی رخ داده است. برای بنده ناراحت کننده است که می‌شنوم آقای پروین نصف شب برای دو میهمان خود و دیگر پیشکسوتان عزیز دنبال بلیت بوده‌اند و حتی به بلیت عادی هم قناعت کرده‌اند، اما... . این اتفاق باید پیگیری شود و برخورد قاطع و لازم صورت گیرد وگرنه خودم با ذکر جزئی‌ترین مسائل، حرف‌هایی خواهم زد که از برخورد قاطع هم مؤثرتر باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند. این اتفاق سابقه نداشته و برای باشگاه استقلال و دیگر مسئولان ذیربط متأسفم. اگر برخورد لازم صورت نگیرد همه چیز را خواهم گفت.

نظرات بینندگان