arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

ادعای جدید شرکت اپل: «آیفون 11» حتی با قدیمی شدن باتری عملکردی خیره کننده خواهد داشت

شرکت اپل، تولید کننده آیفون در یک پست وبلاگی مدعی شد:  مدل های جدید «آیفون  11» و «آیفون 11 پرو» دارای  سیستم های مدیریت قدرت و باتری داخلی هستند که عملکرد گوشی ها را بهتر از آیفون های قبلی مدیریت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل، تولید کننده آیفون در یک پست وبلاگی مدعی شد:  مدل های جدید «آیفون  11» و «آیفون 11 پرو» دارای  سیستم های مدیریت قدرت و باتری داخلی هستند که عملکرد گوشی ها را بهتر از آیفون های قبلی مدیریت می کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ادعای شرکت اپل به این معناست که حتی با کم شدن باتری، عملکرد آیفون 11 باید طولانی تر از مدل های قبلی باقی بماند.

به عبارت دیگر ، باید مدت بیشتری طول بکشد تا صاحبان آیفون 11 با افزایش سن دستگاه، متوجه افت چشمگیر عملکرد شوند. این به نوبه خود به معنای این است که باید معقول تر باشد که کاربران برای مدت طولانی به دستگاه های خود وابسته باشند. به نظر می رس اپل در تلاش است با این روش آبروس از دست رفته خود را درباره باتری گوشی های خود دوباره به دست آورد. در اواخر سال 2017  و در جریان یک پژوهش مشخص شد که آیفون ها به طور خودکار عملکرد خود را پایین تر از حد متوسط می آوردند. به همین دلیل کاربران آیفون نمی دانستند که آیفون های آنها به دلیل باتری های تخریب شده خود کند می شوند و بسیاری از آنها به جای اینکه باتری جدیدی را خریداری کنند ، آیفون های جدید خریداری می کردند که طبیعی است این موضوع در نهایت به نفع گوشی های ایفون بود.

براساس پست وبلاگی اپل، این شرکت  سیستم های "نرم افزاری و سخت افزاری جدید داخلی" را در آیفون 11 اضافه کرده است که اجازه دهد تلفن های جدید آیفون 11 و آیفون 11 پرو عملکرد بهتری نسبت به مدل های قبلی داشته باشند.این شرکت گفت: "این سیستم نسبت به سیستم های قبلی باتری و مدیریت انرژی باتری آیفون، پیشرفته تر است و به آیفون شما اجازه می دهد تا اثرات ناشی از بالا رفتن سن باتری را کاهش دهید. "

به عبارت دیگر ، حتی با بالا رفتن سن دستگاه شما ، ضربه ای که به عملکرد آن می رسد بسیار کمتر از مدل های قبلی در همان سن است. این بدان معناست که طول عمر مفید آیفون ، قبل از اینکه کاربران متوجه افت عملکرد و خرید دستگاه جدید (یا حداقل تعویض باتری) شوند ، باید طولانی تر باشد.این شرکت گفت که سیستم های داخلی جدید "اتوماتیک" و "همیشه روشن" هستند تا بتوانند آیفون 11 را به بهترین وجه ارتقا دهند.

اپل در این پست وبلاگی گفت: "در حالی که اثرات تخریب عملکرد تا حد ممکن کاهش می یابد ، پیر شدن باتری هنوز هم ممکن است رخ دهد و در نهایت روزی باتری از عملکرد اصلی خود دور شود. برخی از این تأثیرات عبارتند از: "زمان اجرای طولانی تر برنامه ها ، کاهش قدرت دوربین، کاهش توان داده های بی سیم ، کم نور شدن پس زمینه یا کاهش صدای بلندگو."

نظرات بینندگان