arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

تصویری کمیاب از دعوای خرسهای گریزلی به محبوب ترین تصویر شبکه های اجتماعی تبدیل شد

اخیرا تصویری از دو خرس گریزلی در حال درگیری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بین کاربران به شدت محبوب شده است. این تصاویر در حاشیه یک بزرگراهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اخیرا تصویری از دو خرس گریزلی در حال درگیری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بین کاربران به شدت محبوب شده است. این تصاویر در حاشیه یک بزرگراهند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این ویدئو که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، دو خرس گریزلی را نشان می دهد که به یکدیگر حمله می کنند.

این تصویر نادر توسط یک کاربر فیس بوک گرفته شده است که در حاشیه بزرگراهی در حال حرکت بود. در این تصاویر خرس های گریزلی در شرایطی دیده می شوند که روی دو پای عقبی خود ایستاده و می جنگند. این پست فیس بوکی 1.3 میلیون بازدید داشت.یکی از کاربران فیس بوک نوشت: "خرس ها در حال جنگ در پس زمینه هستند و این تصویری بسیار نادر است. "

جالب است که ماموران حفاظت از محیط زیست می گویند که در بهار امسال تعداد تماس های مربوط به درگیری بین انسان و خرس نیز وجود داشته است. در آوریل و ماه مه 3،826 تماس مربوط به خرس های سیاه و 182 تماس برای خرس های موربو وجود داشته است. این آمار در هشت سال بالاترین رقم بوده و با میانگین فصلی سالانه مقایسه می شود که 2400 تماس برای خرس سیاه و 82 برای گریزلی است.

مأمورین حفاظت از محیط زیست از مردم می خواهند كه هر آنچه را كه می تواند خرسها را در محله های مسكونی و نزدیك انسان ها بكشد ، به درستی ایمن سازند. این موارد شامل زباله های مرتبط با انواع خوراکی ها، درختان میوه ، پرندگان ، کباب پزها ، دام و محصولات میوه و سبزیجات با ارزش است.

نظرات بینندگان