arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۰

پیامک های مشکوک در مورد قطع یارانه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طی روزهای اخیر پیامکهایی از شماره های رند برای برخی شهروندان ارسال شده و به انها اعلام گردیده که یارانه انها قطع شده است .

به گزارش قدس، این در حالی است که مسوولان استانداری و ستاد هدفمندی یارانه ها از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده وعنوان میکنند که یارانه هیچ کس به واسطه ارسال یک پیامک قطع نمیشود .

درعین حال انها نیز پاسخ قطعی به شهروندانی که اینگونه پیامکها را دریافت کرده اند نمیدهند و انها را به ماه بعد حواله میکنند و میگویند اگر یارانه شما واریز نشد , به ستادهای استانی مراجعه کنید تا بررسی شود.

یکی از شهروندانی که چنین پیامکی را دریافت کرده بود گفت : پیامک با نام سرپرست خانوار امده و در ان عنوان شده که به دلیل برخورداری از منزل مسکونی و خودرو , یارانه شما از این ماه قطع میشود .

او اظهار داشت این پیامک باعث ایجاد استرس در خانواده من شده چرا که در یک محله پایین شهر زندگی میکنم و اگر یارانه ام قطع شود با مشکل مواجه خواهم شد .

پیگیری این شهروند برای منبع ارسال پیامک از سوی مسوولان نیز به نتیجه ای نرسیده است .

وی اظهار داشت: پیامک مشابهی نیز برای یک از آشنایانش ارسال شده است.

تلاش خبرنگار ما برای دسترسی به یکی از مقامات مسوول سازمان هدفمندی یارانه ها به نتیجه ای نرسید و هیچ کس حاضر به پاسخگویی نشد.

شایان ذکر است بر اساس اظهارات مقامات مسوول در سازمان هدفمندی یارانه ها , قرار شده تا در دور دوم هدفمندی یارانه بیش از 10 میلیون خانوار از اقشار ثروتمند وکسانی که بیش از 10 درصد مبلغ یارانه دریافتی درامد دارند قطع شود.

بنا بر این اظهارات در مرحله اول با ارسال نامه به این افراد از انها خواسته میشود که خود از دریافت یارانه انصراف دهند و در مرحله بعد دولت وارد عمل خواهدشد , اما در هیچ کدام از این اظهارات حرفی از اعلام پیامکی به میان نیامده بود.

طبق اظهارات مقامات مسوول یارانه کسانی قطع خواهد شد که حداقل درماه حدود 4 میلیون تومان درامد داشته باشند . این درحالی است که پیامک ها برای کسانی ارسال شده که زندگی انها به کمک یارانه ها اداره میشود.
نظرات بینندگان