arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

پلیس: سرنوشت «آیناز»، کودک ۸ ساله همدانی پس از یک سال همچنان نامعلوم است

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: تا کنون سرنخ و اطلاعاتی از آخرین وضعیت «آیناز» به دست نیامده است. «آیناز غلامی» کودک خردسال همدانی پنج مهر سال گذشته در مقابل درب منزلشان ناپدید شد و تلاش ها برای بازگرداندن و یافتن او تاکنون بی نتیجه مانده است. اکنون که در آستانه یک سالگی ناپدید شدن کودک ۸ ساله همدانی هستیم، هنوز هم که هنوز است، هیچ اثری از این کودک نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: تا کنون سرنخ و اطلاعاتی از آخرین وضعیت «آیناز» به دست نیامده است.

سرهنگ زارعی در گفتوگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آیناز دختر بچه گمشده همدانی، عنوان کرد: تا کنون سرنخی از آیناز پیدا نشده و تحقیقات ما همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی، بیان کرد: والدین بیشتر مراقب فرزندان خود بوده و در انتخاب سرویس مدارس دقت بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: والدین توجه داشته باشند که دانش آموزان برای رفتن به مدرسه زیورآلات خود را در منزل بگذارند، هر چند این مسائل در جلساتی با آموزش و پرورش درمیان گذاشته شده است.

«آیناز غلامی» کودک خردسال همدانی پنج مهر سال گذشته در مقابل درب منزلشان ناپدید شد و تلاش ها برای بازگرداندن و یافتن او تاکنون بی نتیجه مانده است. اکنون که در آستانه یک سالگی ناپدید شدن کودک ۸ ساله همدانی هستیم، هنوز هم که هنوز است، هیچ اثری از این کودک نیست.

نظرات بینندگان