arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۰

سردار رادان: مدارک ترور شهید احمدی روشن در اختیار سازمان های مرتبط قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مستندات و شواهد ترور شهید احمدی روشن پس از جمع آوری در اختیار سازمان های مرتبط قرار گرفت.

سردار "رادان " به اقدامات نیروی انتظامی درخصوص این حادثه اشاره کرد و گفت: تمامی شواهد موجود در صحنه، بررسی شد و پس از تجزیه و تحلیل به همراه مدارک جمع آوری شده در اختیار سازمان های دیگر که در این امر مسئولیت دارند، گذاشته شده است.

پیش از این و در روز حادثه یعنی چهارشنبه هم اعلام شد که سرنخ‌های از ترور شهید احمدی روشن به دست آمده و در دست بررسی است و دوربین‌ها تصاویر موتورسواران  عامل ترور را ضبط کرده‌اند. دوربین های برخی اماکن نزدیک به انفجار تصاویر موتور سوار و ترک وی را ضبط کرده اند که در اختیار مقامات مسئول قرار گرفته است.

وی افزود: اگر تاریخ انقلاب را ملاحظه کنیم می بینیم حضرت امام (ره) در روز شهادت شهید «بهشتی» بیان داشتند که ایران پر است از شهید "بهشتی ها " و دقیقا نکته اصلی اینجاست که جوانان نخبه ما با دیدن " شهریاری ها " ، "احمدی ها " و " علی محمدی ها " نه تنها از حرکت در این نهضت علمی دست بر نمی دارند، بلکه مصمم تر و با انگیزه هر چه بیشتر در این راه گام بر می دارند.

نظرات بینندگان