arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

آمادگی کامل یگان ویژه برای استقبال از زائران در مرز مهران

فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع) یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه با برنامه‌ریزی دقیق جهت خدمت رسانی و امنیت زائران در مرز مهران آمادگی کامل دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع) یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه با برنامه‌ریزی دقیق جهت خدمت رسانی و امنیت زائران در مرز مهران آمادگی کامل دارد.

سردار علی عظیمی در بازدید از پایانه مرزی مهران با بیان اینکه در اربعین حسینی (ع) امسال تردد زوار در مرز مهران بیشتر از سال گذشته است، اظهارکرد: در ارزیابی به عمل آمده از مرز مهران باید کارهای عمرانی نیمه‌تمام به اتمام برسد تا زائران در تردد با مشکل مواجه نشوند.

وی با تاکید بر لزوم تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها قبل از اربعین حسینی (ع) با توجه به ازدحام و استقبال زائران گفت: تدابیر لازم جهت امنیت زائران حسینی اندیشیده شده است تا در یک زمان بندی کوتاه، فضای مناسبی برای تسهیل تردد در اختیار زائران اربعین حسینی قرار بگیرد.

فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع) یگان های ویژه ناجا از تمهیدات یگان ویژه برای کنترل تردد و برقراری نظم و امنیت هنگام رفت و بازگشت زائران خبر داد و یادآور شد: تامین نظم و امنیت مسیر تردد زائران اولویت نخست یگان‌های ویژه ناجاست.

عظیمی از برنامه‌ریزی و آمادگی کامل یگان ویژه برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) در مرز مهران خبر داد و تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه خدمت به زائران امام حسین (ع) را مایه سرافرازی خود می‌دانند و سبقت کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران مصداق آیه شریفه «فستقبوا الخیرات» است که مایه سرافرازی و عزت است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع) یگان‌های ویژه ناجا اظهارکرد: اربعین حسینی (ع) اینک یک مسئله فراملی است که همه باید تلاش کنیم با برگزاری باشکوه آن اقتدار و اتحاد جهان اسلام را بیش از پیش در منطقه به نمایش بگذاریم.

نظرات بینندگان