arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

تفلیس شهری تماشایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همه ما با هر نژاد و ملیتی علاقه مند به سفر هستیم. اگر این سفر به خارج از کشور باشد که نور علی نور می شود. جدا از این که در کدام کشور زندگی می کنیم، راغب به کشف کشورهای جدید هستیم تا از دنیای پیرامون خود شناخت بیشتری به دست آوریم. سفر به مناطق بکر و دیدنی، آشنایی با فرهنگ دیگر ملل، کسب تجربیات جدید و فرصت های تازه می تواند بر جذابیت و انگیزه سفر به خارج از کشور بیفزاید. اگر به کشوری سفر کنیم که با آن اشتراکات فرهنگی زیادی داشته باشیم، قطعا سفر ما دلنشین تر خواهد شد. تفلیس یکی از زیباترین شهرهایی است که در آن احساس غریبی نمی کنید.

گرجستان در همسایگی ایران با طبیعت بکر و سرسبز همواره یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان می باشد. کشوری که روزگاری تکه ای از ایران بزرگ بود و فرهنگی نظیر فرهنگ باشکوه ایران زمین داشت. سفر به تفلیس پایتخت زیبا و سرسبز گرجستان برای خیلی از ما می تواند سفری دل انگیز و آرامبخش باشد. با بلیط خارجی سفر به سرزمین گرجی ها تبدیل به یکی از منحصر به فردترین تجربیات زندگی شما می شود.

تفلیس شهری تماشایی

این شهر زیبا دارای مردمانی خونگرم و مهربان و طبیعتی بکرو سرسبز می باشد. آب و هوای تفلیس بسیار شبیه آب و هوای شمال ایران می باشد با این تفاوت که با وزش بادها از طرف کوهستان کمی خنک تر و لطیف تر است. بهترین زمان خرید بلیط هواپیما خارجی تفلیس در اوایل بهار و اوایل پاییز می باشد.

اگر قصد سفر به تفلیس زیبا را دارید بهتر است در اوایل پاییز اقدام به خرید بلیط هواپیما تفلیس نمایید. در این فصل از هوای مطبوع و لطیف تفلیس بهره مند می شوید و می توانید با خیالی آسوده از مناطق دیدنی و شگفت انگیز این شهر دیدن کنید.

در سفر به تفلیس حتما از کلیسای سامیبا دیدن کنید. به پارک بوتانیکال سری بزنید و آکوا پارک تفلیس را فراموش نکنید. شبهای تفلیس بسیار پر هیاهو و دیدنیست. تله کابین، پارک حیدر علی اف، مسجد جمعه تفلیس با دو محراب که نماد اتحاد شیعه و سنی می باشد، بسیار جذاب بوده و خالی از لطف نیست. اگر وقت کافی برای دیدن تفلیس داشته اید بهتر است با خرید بلیط خارجی ارزان به شهر ساحلی باتومی نیز سفر کنید. باتومی در کنار دریای سیاه و طبیعت زیبا و دل انگیزش بسیار چشم نواز می باشد. در این شهر می توانید از دریاچه نوریگلی، میدان اروپا، پارک آبی، قلعه گونیو، میدان پیازا و باغ گیاه شناسی دیدن کرده و تجربه سفری دلنشین را در خاطر بسپارید.

تفلیس شهری تماشایی

برای تجربه سفر خارجی به یاد ماندنی باید برای رزرو بلیط خارجی از وب سایت مناسب اقدام کرد. در این وب سایتها اطلاعات کامل و جامعی درباره انواع قیمت بلیط خارجی به همراه قیمت های ارزان و مناسب ارائه می شود. در ضمن در وقت، هزینه و انرژی شما صرفه جویی می گردد.

تیک بان یکی از جامعترین و کاملترین وب سایت های گردشگری می باشد که با همکاری 900 ایرلاین داخلی و خارجی اقدام به جمع آوری اطلاعات کامل درباره انواع بلیط هواپیما خارجی نموده است. شما با خرید بلیط هواپیما خارجی می توانید از بیمه مسافرتی، اخذ ویزا و ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند گردید. با استفاده از روش خرید اینترنتی بلیط خارجی ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه از دهها مزیت خرید آنلاین استفاده کنید.

نظرات بینندگان