arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

شکایت پروانه سلحشوری از دو نماینده نزدیک به پایداری به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صبح امروز چهارشنبه در نامه‌ای به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از آقایان محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان شکایت کردم. هفته گذشته برخی سایت‌ها و همچنین کاربران در فضای توییتر اقدام به انتشار خبری جعلی درباره برادرزاده پروانه سلحشوری کرده بودند که در این میان محمد مهدی زاهدی و موسوی لارگانی نیز مطالب مشابهی را در صفحات شخصی خود در توییتر منتشر کرده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که شکایت خود از زاهدی و موسوی لارگانی را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرده است.

پروانه سلحشوری اظهار کرد: صبح امروز چهارشنبه در نامه‌ای به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از آقایان محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان شکایت کردم.

وی در این نامه خطاب به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نوشته است: «به پیوست دو اظهارنظر از ناحیه همکاران مجلس آقایان محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مورد برادرزاده اینجانب که با انگیزه تخریب حیثیت این جانب پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران صورت گرفته تقدیم می‌شود. به استحضار می‌رساند که این مطلب خلاف واقع و از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی و تخریب و اهانت و توهین و مستوجب مجازات مصرح در قانون مجازات اسلامی است متاسفانه این همکاران بدون تحقیق و بررسی و احراز واقعیت امر و بدون سوال از خود اینجانب صرفا به قصد تخریب این اقدام غیرقانونی، غیر اخلاقی و غیر دینی را در فضای مجازی منتشر کرده و موجب هتک حیثیت از این جانب و خانواده‌ام که از جانبازان جنگ تحمیلی شده است شده‌اند که با اعلام شکایت از این دو نفر درخواست رسیدگی و صدور حکم قانونی را دارم. »

در هفته گذشته برخی سایت‌ها و همچنین کاربران در فضای توییتر اقدام به انتشار خبری جعلی درباره برادرزاده پروانه سلحشوری کرده بودند که در این میان محمد مهدی زاهدی و موسوی لارگانی نیز مطالب مشابهی را در صفحات شخصی خود در توییتر منتشر کرده بودند.

نظرات بینندگان