arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

تعریف کیانو ریوز از «ماتریکس 4»: فیلمنامه بسیار جذاب و جاه طلبانه است

کیانو ریوز بازیگر سرشناس هالیوود که پس از بازی در قسمت نخستین سه گانه ماتریکس در سال 1999 به شدت محبوب شد، اکنون پس از 2 دهه آماده بازی درقسمت چهارم این فیلم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیانو ریوز بازیگر سرشناس هالیوود که پس از بازی در قسمت نخستین سه گانه ماتریکس در سال 1999 به شدت محبوب شد، اکنون پس از 2 دهه آماده بازی درقسمت چهارم این فیلم است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، پس از آن که مشخص شد کیانو ریوز در قسمت چهارم ماتریکس بازی می کند، بسیاری از افراد برای تماشای این فیلم لحظه شماری می کنند. اکنون کیانو ریوز نیز در مصاحبه ای پرده از جذابیت های ویژه قسمت جدید برداشته است.

بر اساس اطلاعاتی که از پیش داریم قرار است کیانو ریوز بار دیگر در قامت کارکتر پیشین خود یعنی "نئو" وارد فیلم شود. اکنون وی در یک مصاحبه جدید درباره دنباله این مجموعه فیلم ها گفته است که فیلمنامه قسمت جدید را خوانده است و تماشاگران می توانند انتظار یک قسمت فوق العاده جذاب را داشته باشند. ریوز در خصوص قسمت جدید می گوید که بسیار هیجان زده است و این قسمت جاه طلبانه و بسیار جذاب است درست همانطور که باید باشد.

این یک نقل قول بسیار جالب توجه است که می تواند توجه مخاطبان را به سمت خود معطوف کند.  یکی از مهمترین انتظاارت مخاطبان در خصوص قسمت چهارم، حجم جلوه های ویژه است. درواقع مخاطبان تمایل دارند در قسمت چهارم شاهد جلوه های ویژه قوی تری نسبت به قسمت های پیشین باشند.

در کنار جلوه های ویژه باید دید ترکیب بازیگران جدید ماتریکس چگونه خواهد بود. گرچه حضور ریوز قطعی شده و پیشبینی می شود بازیگرانی مثل کری آن ماوس نیز در این قسمت حضور داشته باشند. با توجه به گذشت دو دهه از قسمت نخست این مجموعه، تماشاگران و طرفداران ماتریکس، انتظار یک قسمت چهارم بسیار قوی را دارند. باید دید اینگونه خواهد بود یا خیر.

نظرات بینندگان