arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸

چراغ سبز ونگر به نیمکت یونایتد

سرمربی سابق آرسنال مشکلی با مربیگری در شیاطین سرخ ندارد و به نوعی از آمادگی خود برای جایگزینی سولسشایر گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، آرسن ونگر بهترین مربی تاریخ باشگاه آرسنال به شمار می‌آید که دو دهه در این تیم مربیگری کرد. ونگر بعد از کناره‌گیری از هدایت آرسنال در تیم دیگری مشغول به کار نشده است.

با توجه به نتایج ناامید کننده شیاطین سرخ با ژوزه مورینیو خبرهایی درباره احتمال حضور ونگر در این تیم به گوش می‌رسد.

ونگر تاکید کرد که دوست دارد هدایت یونایتد را برعهده گیرد. او گفت: مربیگری در منچستر یونایتد رویای هر مربی است. من به خود اعتماد کامل دارم و شجاعت کافی را هم برای این کار دارم.

او ادامه داد: به نظرم منچستر یونایتد برای بازگشت به روزهای اوج خود به چهار بازیکن جدید نیاز دارد. نمی‌توانم نامی از این بازیکنان ببرم چرا که جنجال به پا خواهد شد. به نظرم یونایتد بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و برای قهرمانی می‌تواند با دیگر مدعیان رقابت کند. آنها فاصله زیادی با مدعیان قهرمانی ندارند.

ونگر در پایان گفت: اگر یونایتد دو بازیکن تراز اول و بسیار خوب داشت و مهم‌تر اینکه یک مهاجم ویرانگر و فرصت طلب داشت شرایط برای این تیم بسیار خوب می‌شد. باز هم تکرار می‌کنم. با جذب چهار بازیکن جدید شیاطین سرخ به روزهای اوج خود برخواهند گشت.

منچستر یونایتد با هدایت سولسشایر در فصل جاری نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده است. این تیم از شش بازی خود تنها هشت امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد تا با توجه به فاصله ۱۰ امتیازی با لیورپول صدرنشین شانس بسیار کمی برای قهرمانی در فصل جاری داشته باشد.

نظرات بینندگان