arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۰

شکست تلويزيون هاي سه بعدي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در نمایشگاه فناوریهای الکترونیکی لاس وگاس اعلام شد راهبرد شرکتهای الکترونیکی در خصوص فروش انواع تلویزیونهای سه بعدی به شکست انجامیده است.

به گزارش انتخاب، فروش تلویزیون در جهان در سال دوهزار و یازده ، دو درصد کاهش یافت. این درحالی است که شرکتهای تولید کننده تلویزیونهای سه بعدی همچنان به تولید و عرضه این تلویزیونها اصرار می ورزند. اما برخی دیگر از شرکتها که متوجه این سیاست شده اند؛ تولید مدلهای جدید تلویزیون را برای غلبه بر بازار آغاز کرده اند که مهمترین این مدلها، تلویزیونهای هوشمند متصل به اینترنت، تلویزیونهایی با صفحات لمسی، تلویزیونهایی با قابلیت شناسایی چهره و صدا و تلویزیونهای اولِد هستند.

یکی از کارشناسان این صنایع می گوید شرکتهای تولید کننده تلویزیون برای پایین آوردن قیمتهایشان باید تلاشهای مضاعفی از خود نشان دهند و همچنین باید مصرف کنندگان را متقاعد کنند که به همه این فناوریهای پیشرفته عرضه شده، نیاز دارند.

نسل بعدی تلویزیون ها بازهم بزرگتر و بازهم باریکتر و سبکتر از تلویزیونهای کنونی خواهد بود اما مهمترین ویژگی آن هوشمند بودن است.

تلویزیونهای کنونی هوشمندی که به مشتریان عرضه شده اند علاوه بر امکان قابلیت اتصال بر اینترنت؛ امکان وبگردی در شبکه های اجتماعی، مشاهده عکسهای شخصی همزمان با تماشای برنامه، و نیز دان لود انواع برنامه های کاربردی برای گوشیهای تلفن همراه هوشمند و امثال آن را فراهم می سازد.

تلویزیونهای اولد وضوحی بسیار بالاتر از تلویزیونهای کنونی دارند و جایگزین صفحات پلاسما خواهند شد.

اما تلویزیونهای سه بعدی به رغم اصرار سازندگان، قادر به کسب سهم مهم در بازار نیستند . یکی از کارشناسان عقیده دارد صنایع سه بعدی همچنان در این بخش فعال خواهند بود چرا که اعتقاد دارند در نهایت سه بعدی در بین مصرف کنندگان جا خواهد افتاد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
0
4
اولد چیه "او ال ای دی"درسته
نظرات بینندگان