arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

«کیارستمی و عصای گمشده» فینالیست جشنواره «اوراسیا» شد

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان، تازه‌ترین روایت از فیلمساز فقید سینمای ایران عباس کیارستمی است که در میان فینالیست‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» روسیه قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی فینالیست جشنواره «اوراسیا» روسیه شد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان، تازه‌ترین روایت از فیلمساز فقید سینمای ایران عباس کیارستمی است که در میان فینالیست‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» روسیه قرار گرفته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» در روسیه از معتبرترین رویدادهای سینمایی در عرصه جهانی است و نام فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» در میان فینالیست‌های این جشنواره قرار گرفته است.

جشنواره فیلم «اوراسیا» فیلم‌های منتخب رسمی و برندگان را هر ماه انتخاب می کند و به دلیل همین انتخاب ماهانه است که فیلمسازان خیلی سریع از رأی هیات‌ داوران مطلع می‌شوند. همچنین هر فیلم انتخاب‌شده این شانس را دارد که در کنار دیگر فیلم‌های منتخب‌ شده در یک نمایش سالانه روی پرده سینما برود و طبق گزارش این جشنواره، پس از بررسی فیلم های رسیده بهترین ها به فینال جشنواره راه می یابند و مجموع آثار فینالیست را در ژانویه هر سال نمایش می دهند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» جشنواره‌ای مستقل برای فیلمسازان مستقل است و فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» که پیش ‌از این نیز در ۲ جشنواره آمریکایی حضور داشته است این بار نیز در میان فینالیست‌های جشنواره «اوراسیا» روسیه قرار گرفته است.

فیلم بلند ۹۰ دقیقه‌ای «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان روایت تازه‌ای از برگزاری کارگاه آموزشی‌ و آموزه‌های عباس کیارستمی در کشورهای اسپانیا و کلمبیا است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان