arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

حذف از آسیا و سقوط به دسته یک! / آخرین میخ وزیر بر تابوت آبی ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: استقلال در آستانه حذف از لیگ باشگاه های آسیا قرار گرفته است.این خبرِ ظاهرا شوکه کننده ابتدای هفته تلخی را برای هواداران این تیم رقم زده است.هوادارانی که البته سالهاست به چنین اخباری عادت کرده اند!

پرونده پروپئیج کروات شاهکار فجیع مدیران جدید و قدیم استقلال بار دیگر در فیفا به جریان افتاده و وکیل این مهاجم بلندقامت که کمترین بازدهی مفیدی را در دوران کوتاه حضورش در جمع آبی پوشان نداشت در نامه‌ای به فیفا خواستار اجرای ااحکام پرونده این بازیکن علیه باشگاه استقلال یعنی محرومیت از دو پنجره نقل‌ و انتقالات شده است. او همچنین خواستار اعمال جریمه جدید ۵۰ هزار فرانکی و لغو تمامی نقل‌ و انتقالات استقلالی‌ها از تاریخ ۲۳ تیر به بعد شده است.جالب اینکه باز شدن مجدد چنین پرونده ای به منزله نقص پرونده مدارک صدور مجوز حرفه ایAFC بوده و احتمال حذف استقلال از رقابتهای این فصل آسیا را نیز قوت می بخشد!

این بازیکن بی کیفیت کروات را مظلومی در سال۱۳۹۴ آورده و منصوریان در فصل بعد کنار گذاشت.نکته قابل تامل اینکه همان سال و در دوره مدیریت افشار زاده میشد پرونده را با رقمی در حدود سی هزار دلار بسته و ختم به خیر کرد اما اهمال کاری های صورت گرفته در آن زمان و بی تفاوتی مدیران بعدی سبب شد تا این مبلغ به مرز نیم میلیون دلار هم برسد! از همه مضحک تر رای کمیته انضباطی در خصوص مطالبات افشار زاده از استقلال است که باشگاه محکوم به پرداخت آن شده است!

حال سوال اینجاست؛ چه کسی باید مدیران منتصب وزیر ورزش را در خصوص مسامحه کاری هایشان مورد بازخواست قرار دهد؟این انرژی و سرمایه به هدر رفته که بواسطه ندانم کاری همین افراد ناکارآمد صورت گرفته است را چگونه و از چه افرادی می توان باز ستاند؟! تکلیف بیت المال پایمال شده چه می شود؟! چه کسی پاسخگوی احساسات جریحه دار شده هواداران آبی خواهد بود؟‌این حجم از ناکامی و شکست آیا برای قدیمی ترین باشگاه ایرانی منطقی و پذیرفتنی ست؟

آقای وزیر ورزش؛ لطفا جوابگو باشید!

نظرات بینندگان