arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

رئیس سازمان سنجش: این هفته درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این هفته در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این هفته در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، درباره اعلام پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی از سوی دانشگاه آزاد گفت: از 2 سال گذشته اعلام شده که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نمی‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت، پذیرش دانشجو داشته باشند و این مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است که تمام زیرنظام‌های آموزش عالی باید از آن تمکین کنند و دانشگاه آزاد نیز مانند زیرنظام‌های دیگر آموزش عالی است.

به گفته خدایی، تا پایان این هفته جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای تصمیم‌گیری درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت غیرقانونی است و باید مجوز انجام آن از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو صادر شود، طی این مرحله به این صورت است که دانشگاه آزاد باید درخواست خود را به شورای سنجش و پذیرش ارائه دهد تا در این باره تصمیم‌گیری شده و در صورت لزوم و صلاحدید مجوز صادر شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان