arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

مرگ ۲جوان در تصادف نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند"، از تصادف سواری نیسان با کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان که منجر به کشته شدن ۲ جوان شد، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند"، از تصادف سواری نیسان با کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان که منجر به کشته شدن ۲ جوان شد، خبر داد.

سرهنگ "شا احمد ساکی"، در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک فقره تصادف، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، یک سواری نیسان و کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کرده که با حضور عوامل اورژانس و هلال احمر نسبت به جدا سازی این خودروها و انتقال مصدومان حادثه اقدام شد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: متاسفانه هر ۲ سرنشین خودروی سواری نیسان در دم جان باخته اند که اجساد آنان به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اساس نظریه کارشناس تصادفات پلیس راه، علت تامه این تصادف، انحراف به چپ خودروی کامیون در حال سبقت اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با ابراز تاسف از این حادثه تلخ از عموم شهروندان خواست به توصیه ها و هشدارهای پلیس در حوزه راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته و همواره مد نظر داشته باشند که لحظه ای غفلت و سهل انگاری در رانندگی و عدم توجه به موارد ایمنی این چنین اتفاقات تلخ و ناگواری را رقم می زند که به هیچ وجه قابل جبران نیستند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان