arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۰

پس از ۱۳۲ روز در کما بودن / دکتر اصغر شهابی دارفانی را وداع گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت: دکتر اصغر شهابی نماینده پرافتخار جامعه وزنه برداری ایران پس از 132 روز که در حالت کما به سر می برد، صبح امروز در سن 70 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مرحوم شهابی که به عنوان رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، جهت حضور در مسابقات سال 2011 وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به تایلند رفته بود در روز 18 شهریور ماه سال جاری به دلیل نارسایی مغزی به کما رفت و به مدت یک ماه در بخش ICU بیمارستانی در شهر پاتایا تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

مرحوم شهابی 12 مهر ماه به ایران منتقل شد و مدتی نیز در بیمارستان لاله تهران تحت مراقبت های پزشکی قرار داشت و پس از آن به زادگاهش منتقل گردید و در بیمارستان شمس تبریز تحت مراقب پزشکان قرار گرفت، اما متاسفانه در همین بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

سالها عضویت در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی وزنه برداری و کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، ریاست کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، سالها فعالیت به عنوان رئیس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی و نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری ایران از جمله فعالیت های ارزشمند مرحوم اصغر شهابی در دوران حیات ایشان به شمار می رود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
متاسفانه مسئولین ورزش علیرغم وعده هایی که در رسانه ها اعلام کردند خانواده این مرحوم را تنها گذاشتند و هزینه های سنگین خارج از کشور را به دوش خانواده او انداختند . افسوس که خادمان کشور فقط برای تبلیغات اقایان به درد میخورند .
نظرات بینندگان