arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۰

سکه تمام در آستانه 800 هزار تومان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت انواع سکه امروز رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند و نرخ سکه طرح قدیم و جدید را در آستانه 800 هزار تومان قرار داد، با این روند بازار خرید سکه پیش فروش در بانک ملی داغ شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، با هجوم دوباره نقدینگی سرگردان به بازار سکه، قیمت انواع سکه با افزایش شدیدی مواجه شده و رکوردزنی های جدیدی را در قیمت ها رقم زد، به طوری‌که سکه طرح قدیم و جدید به مرز 800 هزار تومان و نیم سکه به مرز 400 هزار تومان نزدیک شدند. 

بر این اساس، نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم اکنون در بازار 790 هزار تومان، طرح جدید 780 هزار تومان، نیم سکه 380 هزار تومان، ربع سکه 197 هزار تومان و گرمی 92 هزار تومان تا 95 هزار تومان فروخته می شود.

این در حالی است که روز گذشته در همین ساعت نرخ سکه ها به ترتیب 745 هزار تومان، 730 هزار تومان، 356 هزار تومان، 185 هزار تومان و 90 هزار تومان بودند.

اما نرخ سکه ها روز گذشته به روند افزایشی خود ادامه داد تا اینکه در آخرین ساعات معامله به ترتیب به 760 هزار تومان، 750 هزار تومان، 367 هزار تومان، 192 هزار تومان و 92 هزار تومان رسید.

این در حالی است که روز یکشنبه که اولین روز کاری هفته جاری بود، قیمت سکه طرح قدیم 658 هزار تومان، طرح جدید 669 هزار تومان، نیم سکه 335 هزار تومان، ربع سکه 176 هزار تومان و گرمی حدود 82 هزار تومان بود.

درعین حال نرخ طلا هم دوباره با افزایش شدیدی مواجه شد به طوریکه نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار به 73 هزار تومان رسید که روز گذشته در همین ساعت 70 هزار و 500 تومان و در پایان معاملات 72 هزار تومان بود. همچنین نرخ هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی افزایش یافت و به 1647 تومان رسید.

با افزایش قیمت سکه در بازار، بازار خرید سکه های پیش فروش  طرح جدید 546 هزار تومانی بانک مرکزی در شعب بانک ملی با استقبال مردم مواجه شد و از ساعات ابتدایی صبح هجوم مردم برای خرید سکه پیش فروش آغاز شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
1
خدا به دادمان برسد.مخصوصا جوانها......
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
0
فدای سر دولت خدمتگزار ...این اقتصاد بیمار را کدام طبیب درمان میکند ؟
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
0
خدا رو شکر ؛ به این میگن عدالت محوری ! کارمندان ، کارگران و کلا" اقشار آسیب پذیر باید ممنون و سپاسگزار دولت باشن ؛ چون افزایش قیمت ارزهای مختلف یعنی پول های استکبار جهانی و همینطور قیمت سکه و طلا باعث میشه که به پولدارها فشار بیاد و اونا مجبور میشن پول بیشتری بدن و این چیزا رو بخرن ! و خلاصه دل مردم خنک میشه ! مگه مردم ، " مرفه بی درد " هستن که نگران گرونی دلار و سکه باشن؟! مردم عادی هیچ نیازی به این مظاهر تجمل و دنیاپرستی ندارن و فقط به فکر ارزاق عمومی و مایحتاج روزمره ی زندگی هستن که اونم ربطی به بازار ارز و دنیای پرزرق و برق طلا و جواهر نداره و مردم نیازمندی های خودشون رو با خیالی آسوده و با قیمتهایی نازل از اون بقالی معروف سر کوچه ی بعضی ها میخرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
0
بدم شاید حباب سکه بترکه.....ای جان!!!!
نظرات بینندگان