arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عدم امنیت اطلاعات کاربران فیس بوک تا گجت ویژه مشکلات تنفسی کودکان ان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت چینی هواوی ادعا کرده است که از مرز فروش یک میلیون تلفن همراه مدل میت 30 و میت 30 پرو عبور کرده است. بر اساس ادعای هواوی این اتفاق در تاریخ 26 سپتامبر (پنج شنبه هفته گذشته) در بازار داخلی چین رخ داده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد یک رکورد قابل توجه برای هواوی ثبت شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید هدفون بلوتوث را فقط در چند مرحله به ایر واچ خود متصل کنید. اتصال هدفون های بلوتوث به اپل واچ برای گوش دادن به موسیقی، پادکست ها یا سایر سرویس های صوتی که در ساعت ذخیره کرده اید آسان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بررسی ضربان قلب در اپل واچ چندان دشوار نیست و می توانید به راحتی با کمک دو روش ساده این کار را انجام دهید. اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل یکی از محبوب ترین محصولات اپل محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هفته گذشته ، اپل اولین نسخه به روزرسانی iOS 13 را منتشر کرد که چندین مورد اضافی مانند ویژگی توسعه CPU ، میانبرهای خودکار ، Share ETA و شاخص بهبود یافته صدا را به همراه داشت. جمعه گذشته نیز نسخه  iOS 13.1.1 برای غلبه بر برخی اشکالات امنیتی و بلوتوث در کنار پیشرفت های جزئی در برنامه های "سافاری" و "یاداور" ارائه شد. اکنون نسخه جدیدی از به روزرسانی ارائه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل در حال توسعه یک ویژگی جدید به نام "Live Caption" است که همانطور که از نامش پیداست صوت را به زیر نویس تبدیل می كند و آن را روی صفحه نمایش می گذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی پیش گوشی اوپو A5 در ماه سپتامبر وارد هندوستان شد و اکنون یک وسیله مشابه با این گوشی در چین راه اندازی شده است. این محصول جدید نام دیگری دارد و با نام اوپوA11  به فروش می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان