arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

نماینده زن کنگره: ترامپ باید زندانی شود و او را در حبس انفرادی انداخت

ماکسین واترز، از نمایندگان زن دموکرات در کنگره آمریکا در توئیتر نوشت: من از حزب جمهوریخواه می‌خواهم جلوی صحبتهای کثیف ترامپ درباره جاسوس بودن افشاگران جامعه اطلاعاتی و به کار بردن ادبیات اوباشها برای تاکید تلویحی بر لزوم کشتن آنها را بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک نماینده زن دموکرات کنگره آمریکا خواستار زندانی کردن دونالد ترامپ و انداختن او به حبس انفرادی شد.

به گزارش ایسنا، ماکسین واترز، از نمایندگان زن دموکرات در کنگره آمریکا در توئیتر نوشت: من از حزب جمهوریخواه می‌خواهم جلوی صحبتهای کثیف ترامپ درباره جاسوس بودن افشاگران جامعه اطلاعاتی و به کار بردن ادبیات اوباشها برای تاکید تلویحی بر لزوم کشتن آنها را بگیرد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، او در ادامه توئیتهایش تصریح کرد: این کافی نیست که ترامپ تنها استیضاح شود. او را باید زندانی کرد و در حبس انفرادی انداخت. اما در حال حاضر فعلا ضرورت با استیضاح است.

ماکسین واترز نماینده‌ای است که در دو سال گذشته همواره بر استیضاح ترامپ تاکید داشته و بارها گفته که به تلاشهایش در جهت استیضاح ترامپ تا زمان به نتیجه رسیدن ادامه خواهد داد.

واترز که رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا است، بعد از طرح مناقشه مربوط به شکایت یک عضو افشاگر جامعه اطلاعاتی این کشور از ترامپ به خاطر صحبتهایش در گفت‌وگوی تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در ماه ژوئیه درخواستهایش را برای استیضاح ترامپ افزایش داد.

مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقاتش برای استیضاح ترامپ را چند روز پیش به جریان انداخت. ترامپ متهم شده به این که در تماس تلفنی در 25 ژوئیه با همتای اوکراینی اش و درخواستش از او برای تحقیقات درباره فعالیتهای مفسده‌آمیز جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات، به نوعی اوکراین را برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا تحت فشار قرار داده است.

نظرات بینندگان