arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

"سانبلی" برنده جایزه یک میلیارد ریالی جشنواره همراه بانک تجارت

در دومین مرحله جشنواره همراه بانک تجارت که از خرداد ماه سالجاری آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه داشت در 5 دوره قرعه کشی که هر دوهفته یکبار برگزار شد در هر دوره 620جایزه شامل 20 جایزه نقدی 10.000.000 ریالی ویژه کاربران همراه بانک که برای نخستین بار این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده اند تعلق گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرحله نهایی دومین دوره جشنواره همراه بانک تجارت برگزار و برندگان جوایز ویژه این دوره مشخص شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از بانک تجارت ، در این دوره قرعه کشی که با استفاده از گوی و گردونه و در حضور تعدادی از کاربران همراه بانک تجارت و برندگان دوره های قبلی این جشنواره برگزار شد جایزه کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن به سلمان سانبلی یکی از هزاران کاربر همراه بانک تجارت تعلق گرفت و کیوان طولابی و کمال ابراهیمی نیز هر یک برنده جایزه 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید خودرو شدند.

در دومین مرحله جشنواره همراه بانک تجارت که از خرداد ماه سالجاری آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه داشت در 5 دوره قرعه کشی که هر دوهفته یکبار برگزار شد در هر دوره  620جایزه شامل 20 جایزه نقدی 10.000.000 ریالی ویژه کاربران همراه بانک که برای نخستین بار این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده اند تعلق گرفت.  400 بسته اینترنت سه ماهه و 200 فقره شارژ اپلیکیشن کیف پول ست از دیگر جوایزی بود که طی هر دوره این جشنواره قرعه کشی و به برندگان تعلق گرفت.

 در دوره پنجم این قرعه کشی که همزمان با قرعه کشی جوایز ویژه جشنواره همراه بانک انجام شد 286 هزار و دویست و سی و نه کاربر همراه بانک که در بازه زمانی 12 لغایت 25 مرداد ماه از همراه بانک تجارت استفاده کرده و  امتیاز خود را افزایش دادند حایز شرکت در قرعه کشی بودند. برگزاری جشنواره پاییزه همراه بانک تجارت با جوایز ویژه بزودی آغاز خواهد شد که شرایط شرکت در این جشنواره متعاقبا از طریق پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir اعلام می شود.

اسامی برندگان دوره پنجم و نهایی دومین مرحله جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت را در سایت اینترنتی به آدرسwww.tejaratbank.ir و سایت باشگاه مشتریان این بانک مشاهده کنید.
نظرات بینندگان