arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

جو بایدن: ترامپ مانند هر قلدری در تاریخ ترسیده است

جو بایدن، از کاندیداهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه دوم اکتبر در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش در ایالت نوادا خطاب به دونالد ترامپ گفت: «من قرار نیست جایی بروم».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جو بایدن: ترامپ مانند هر قلدری در تاریخ ترسیده استبایدن با اشاره به «اوکراین گیت» و تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکرایی او، در جمع هوادارانش گفت: «حالا به خاطر اقدام شجاعانه یک افشاگر، طرح ترامپ در معرض دید همگان قرار گرفته و در بسیاری از موارد از سوی خود او تصدیق شده است.»

به گفته بایدن «ترامپ چنین کرد زیرا مانند هر قلدری در تاریخ می‌ترسد، او از شکست احتمالی در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ می‌ترسد.»

«هیچ حقانیتی در اتهام‌ها علیه من وجود ندارد»

 بایدن همچنین خطاب به دونالد ترامپ تاکید کرد: «اجازه بدهید نکته‌ای را برای ترامپ و مردان کلاهبردارش روشن کنم، من قرار نیست جایی بروم. تو نمی‌توانی من یا خانواده‌ام را نابود کنی. به خوبی می‌داند که هیچ حقانیتی در اتهام‌ها علیه من وجود ندارد، هیچ موردی. برای من مهم نیست چقدر پول هزینه کرده‌ای یا این حملات بنا است تا چه سطح کثیفی پیش برود.»

بایدن افزود:«ترامپ مخفیانه منافع ملی ما را با دنبال کردن منافع سیاسی تلافی‌جویانه‌اش، علیه من به خطر انداخت زیرا دلش نمی‌خواهد با من رقابت کند.»

بارها مساله استیضاح ترامپ مطرح شده اما از زمان روی کار آمدن او این نخستین‌بار است که این مساله تا این سطح جدی شده و در حال حاضر تحقیقاتی به منظور بررسی ضرورت استیضاح در جریان است.

منبع: یورونیوز

نظرات بینندگان