arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محصولات جدید مایکروسافت تا به روزرسانی دستبند هوشمند شیائومی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ماجرای تبلت هایی با دو نمایشگر در شرکت مایکروسافت از سال 2008 در این شرکت رایج بود. اما ان موضوع هرگز به شکل جدی و عملی اجرایی نشده بود ولی اکنون مایکروسافت رسما تبلت جدید خود را با دو نمایشگر معرفی کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت چینی شیائومی یک به روزرسانی جدید برای کاربران دستبند هوشمند می باند4 شیائومی رائه کرده است. این به روزرسانی برای کاربرانی که به دنبال برخی ویژگی های بصری بودند با قابلیت هایی مثبت همراه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد آرزوی بسیاری از کاربران براورده شده و نسخه بدون نویز یا فاقد سر و صدای اضافی ایرپادز نیز به طور واقعی تحقق می یابد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از کاربران دنیای فناوری دوست دارند از هدفون های بیسیم و وایرلس استفاده کنند؛ هدفونهایی که دایره عملکرد افراد را افزایش می دهند و باعث می شوند افراد با آزادی عمل بیشتری موسیقی گوش کنند، اکنون مایکروسافت سرفیس بادز به عنوان یکی از جدیدترین محصولات مایکروسافت این خواسته کاربران را براورده می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدت ها است که می دانیم هوش مصنوعی می تواند بسیاری از امور را که ما انجام می دهیم، انجام دهد، حتی هوش مصنوعی می تواند از ما سبقت گرفته و قوی تر از ما ایفای نقش کند، با این حال پرسش این است که این اتفاق دقیقا چه زمانی به مرحله بحرانی می رسد و تکلیف ما در این میان چیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان