arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸
روزنامه گردی در «انتخاب»؛

تعیین خط مشی جدید سپاه در «جبهه داخلی» از سوی محسن رضایی / در دیدار فرماندهان سپاه با امام خمینی در ۱۳ مهر ۶۰ چه گذشت؟

خط مشی سپاه و برنامه‌های آینده خود را خدمت امام امت ارائه دادیم که ایشان اصلاح بفرمایند و رهنمود‌های لازم را بیان نمایند که ان‌شاءالله این خط‌مشی جدید را به عنوان دستورالعمل جدید و اساسی در سپاه طرح کرده و به تمام شهرستان‌ها و فرماندهان سپاه ابلاغ کنیم که ان‌شاءالله سپاه رشد بیش‌تری داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعیین خط مشی جدید سپاه در «جبهه داخلی» از سوی محسن رضایی / در دیدار فرماندهان سپاه با امام خمینی در ۱۳ مهر ۶۰ چه گذشت؟

سرویس تاریخ «انتخاب»: پیش از ظهر دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۶۰، محسن رضایی، که به تازگی یعنی در سوم شهریور همان سال به حکم امام خمینی به فرماندهی سپاه منصوب شده بود، به حضور ایشان رسید و برنامه‌های جدیدش را برای تحول این بازوی نوین نظامی کشور تقدیم امام کرد. رضایی درباره ملاقاتش با امام به کیهان، مورخ سه‌شنبه ۱۴ مهر ۶۰، چنین گفت:
در این جلسه طبق معمول گزارشی از وضعیت جبهه‌ها و عملیات موفقیت‌آمیز رزمندگان اسلام، برادران سپاه و ارتش خدمت امام ارائه شد و آخرین وضع جبهه‌ها را به استحضار ایشان رساندیم. در این دیدار همچنین گزارشی از فعالیت سپاه در رابطه با جبهه داخلی، یعنی خنثی کردن فعالیت ضدانقلاب در سراسر کشور، را به اطلاع امام رساندیم. [همچنین]خط مشی سپاه و برنامه‌های آینده خود را خدمت امام امت ارائه دادیم که ایشان اصلاح بفرمایند و رهنمود‌های لازم را بیان نمایند که ان‌شاءالله این خط‌مشی جدید را به عنوان دستورالعمل جدید و اساسی در سپاه طرح کرده و به تمام شهرستان‌ها و فرماندهان سپاه ابلاغ کنیم که ان‌شاءالله سپاه رشد بیش‌تری داشته باشد.
محسن رضایی افزود: در این ملاقات امام فرمودند: «سپاه بین مردم محبوبیتی پیدا کرده است که باید هر روز بیش‌تر بشود. شما باید خدمتگزاران این مردم باشید و تلاش کنید که همیشه ملت را با خود داشته باشید.» امام امت در این دیدار و در رابطه با مردم، روحانیت، هماهنگی‌های ارتش و سپاه رهنمود‌های لازم را ارائه فرمودند.

نظرات بینندگان