arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۰

سجادپور: شمقدری 7 ماه پیش حکم گلشیفته فراهاني را داد/حركات و مواضع اين بازيگر ديگر برايمان اهميت ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت:مواضع معاونت سينمايي درباره گلشيفته فراهاني همان تصميم گيري 7 ماه قبل است.

به گزارش انتخاب به نقل از اوج نیوز, علیرضا سجادپور درباره نگاه وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي به گلشيفته فراهاني اظهار داشت:  حدودا دو سال از حکم معاونت سينمايي مبنی بر اینکه گلشیفته فراهانی می تواند به ایران بازگردد ومحدودیتی برای ورود ندارد می گذرد ولی 6یا 7 ماه است موضوع تغییر کرده است.

وی افزود: بر اين اساس آقاي شمقدری 7 ماه پیش  و پس از حضور وي در فیلم هایی خارج از عرف وفرهنگ ایرانی اعلام کردند که دیگر حرف گذشته را درباره فراهانی نمی زنم  و چون حال موضع ایشان  تغییر کرده است ما  هم برای بازگشت وی به کشور هیچ علاقه ای نداریم.

سجادپور درباره انتشار تصوير برهنه فراهاني در مجله فيگارو تاكيد كرد: برای ما دیگر حرکات و مواضع خانم گلشیفته فراهانی اهمیتی ندارد وهیچ علاقه ای به ایشان وجود ندارد.مواضع معاونت سینمایی همان مواضع هفت ماه پیش است و لزومی برای پرداختن به حرکات این خانم نمی بینیم چون در سینمای ایران موضوعاتی مهم تر وجود دارد که باید وقت خود را صرف آنها کنیم.
نظرات بینندگان