arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۰

توصیه​های تلویزیون به مسئولان:ده دوازده روزی دندان روی جگر بگذارید و دعوا و افشاگری نکنید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«صرفا جهت اطلاع» امشب باز هم پر از گلایه​هایی به دولتمردان و البته کنایاتی به مجلس بود.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ نخستين بخش دولتي اين برنامه تلويزيوني به پخش گوشه​هايي از تصاوير يکي از سخنراني​هاي رئيس​جمهور در اين هفته اشاره داشت که احمدي​نژاد مي​گفت: در همين کشور کساني هستند که نبضت را مي​گيرند و از موي سر تا نوک پايت را اسکن مي​کنند. من خودم را در اختيار دو نفر از اينها گذاشتم، خودم که ايرادات خودم را مي​دانستم، ديدم اينها کاملا درست مي​گويند.

مجري برنامه به رئيس​جمهور گفت: آقاي احمدي​نژاد فکر نمي​کنيد به اين ترتيب مردم همه بروند پيش اين دو نفر و کار و کاسبي پزشکان تعطيل شود!

«به جاي دانش آموز، فوتباليست فارغ التحصيل نکنيد» هم عنوان گزارش ديگري بود که طي آن به تغيير مدل​هاي 1+3+3+5 به 3+3+6 اشاره داشت.

پايان بخش اين برنامه هم توصيه​هاي «صرفني» به مسئولان در آستانه دهه فجر به اين قرار بود: به روساي قوا به پايين توصيه مي​کنيم که ده دوازده روزي دندون روي جگر بگذارند و دعوا نکنند. مسئولان اقتصادي هم هواي قيمت​ها را در اين ايام داشته باشند. سياسيون هم از هرگونه روکم کني​افشاگري و کل کل دست بردارند!

بخش خبري 20:30 امشب، همچنين بخش​هايي از سخنان رئيس مجلس را در مجلس پخش کرد که از نمايندگان مي خواست روي صندلي​هاي خود بنشينند و راي بدهند. تصاويري چندگانه از اين توصيه​هاي اينچنين علي لاريجاني با اين زيرنويس «4 سال در ترديد راي دادن يا ندادن» که پخش شد، مجري برنامه به کنايه گفت: آخر چه بگوييم که نچسبانندش به انتخابات!  
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بــــابــــایـــــی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
0
درفرهنگ عامه مردم کارشناسی ، نسخه وتوصیه به دیگران وعمل نکردن خود فرهنگ عالب شده وصرفا معروض میگردد "صرفاجهت اطلاع " هم ازاین قاعده استثنا نیست.
فراموش نکرده ایم درهفته های منتهی به انتصاب رئیس دانشگاه آزاد به هر بهانه ای آقای هاشمی را تخریب میکردندویا رویه کلی صداوسیما که همگان استحضار دارندپس نتیجه اینکه 12 روز که هیچ حتی 12 ساعت هم کسی نمیتواند این خواسته را براورده کند از جمله همین صرفنــــــــــــــــــــی ها
نظرات بینندگان