arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

کهگیلویه و بویارحمد جزو سه استان کشور در پیشگیری از وقوع جرم است

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم جزو سه استان کشور هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم جزو سه استان کشور هستیم.

 سردار مهدی انصاری روز شنبه، ۱۵ مهر ماه در مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: همچنین در کشفیات مختلف در بین استانهای کشور شرایط خوبی را داریم.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی این استان مقتدرانه با مخلان نظم و هنجارشکنان برخورد می‌کند، اظهارکرد: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی تامین آسایش و امنیت مردم بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلیس باید امین مردم در عرصه‌های مختلف باشد، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شب و روز بیدار هستند تا آرامش و امنیت مردم را تامین و با هرگونه ناهنجاری و ناآرامی قاطعانه برخورد کند.

انصاری امنیت را زیربنای توسعه در بخش‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: بدون شک یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبه مردم تامین امنیت بوده زیرا در این صورت می‌توانند به خواسته‌های به حق خود برسند.

وی ادامه داد: پلیس با اقتدار، هوشیاری و هوشمندی کامل بیدار است تا به خواسته به حق مردم پاسخ دهد و امروز سرمایه اصلی نیروی انتظامی اعتماد و رضایت مردمی است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم با هدف مشارکت مردم و اجتماعی کردن مقابله با جرم را راهبرد پلیس دانست و تاکید کرد: مردم‌داری و حفاظت از آرمان‌های بلند انقلاب به عنوان ثمره خون شهدا جزو وظایف نیروی انتظامی است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان