arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

پیش بینی گرد و خاک در مهران / هواشناسی: زائران خروجی مرز مهران ماسک داشته باشند

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی وقوع گرد و خاک طی امروز برای مهران گفت: امروز شهرهای نجف، کربلا و کاظمین آسمان صاف و آفتابی تا قسمتی ابری خواهند داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی وقوع گرد و خاک طی امروز برای مهران گفت: امروز شهرهای نجف، کربلا و کاظمین آسمان صاف و آفتابی تا قسمتی ابری خواهند داشت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد:‌ امروز قصرشیرین قسمتی ابری تا نیمه ابری است که بیشینه و کمینه دما این شهر به ترتیب 34 و 20 درجه است. فردا برای این منطقه وزش باد پیش بینی شده و بیشینه و کمینه دمای آن به ترتیب 34 و 21 درجه خواهد بود.

وی با بیان این‌که آسمان امروز مهران نیمه ابری همراه با وزش باد شدید موقتی است‌،افزود: زائرانی که امروز از این مرز عازم عراق هستند به دلیل وقوع پدیده گرد و خاک، حتما با خود ماسک هرماه داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که بیشینه و کمینه دمای امروز مهران 40 و 25 درجه است، گفت: بییشینه و کمینه دمای مهران برای فردا 40 و 25 درجه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین شلمچه وو خرمشهر پدیده مه رقیق را دارند و دید در این شهرها کم است. بیشینه و کمینه دمای امروز این دو شهر 38 و 23 درجه و برای فردا 39 و 23 درجه است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان " امروز و فردا آسمان کربلا صاف با بیشینه دمای 40 و کمینه 25 درجه و بیشینه دمای 40 و کمینه دمای 26 درجه برای فردا پیش بینی شده است" تاکید کرد: آسمان شهر نجف نیز امروز صاف تا قسمتی ابری با بیشینه دمای 39 و کمینه 27 درجه است. فردا نیز آسمان این شهر صاف و آفتابی پیش بینی شده که بیشینه دمای آن 39 و کمینه دما 27 درجه خواهد بود.

نظرات بینندگان