arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۰

85 پس لرزه نیشابور را لرزاند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تا ساعت 14 امروز 85 پس لرزه شهرستان نیشابور و حوالی آن را لرزانده است.

علی شایانفر دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تا ساعت 14 امروز تعداد مجروحان بستری‌شده از زمین لرزه نیشابور در بیمارستان به 236 نفر رسیده است که از این تعداد 38 نفر بستری شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: اما در حال حاضر 23 نفر از بستری‌شدگان مرخص شدند و تنها 15 نفر در دو بیمارستان 22 بهمن و حکیم شهرستان نیشابور بستری شده‌اند که از این تعداد شش مورد در بیمارستان 22 بهمن و 9 نفر در بیمارستان حکیم نیشابور بستری هستند.

وی اظهار داشت: جراحت آسیب‌دیدگان بیشتر از ناحیه شکستگی دست و پا و جراحت سطحی عنوان شده است که حال هیچ کدام از حادثه‌دیدگان وخیم نیست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان داشت: آخرین پس لرزه در نیشابور به بزرگی 2.5 ریشتر بوده است که در این راستا باید عنوان کرد امیدواریم انرژی زمین تخلیه شده باشد چرا که در حال حاضر پس لرزه‌ها با فاصله زمانی کمتر و بزرگی کمتر رخ می‌دهد ولی ممکن است پس لرزه‌ها تا چند روز دیگر ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر آماده‌باش تمام دستگاه‌های عملیاتی در استان خراسان رضوی و شهرستان نیشابور گفت: در حال حاضر 12 اکیپ ارزیاب از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازرسی و بررسی اعزام شدند و نیز تمام امکانات و دستگاه‌های عملیاتی در نیشابور به حال آماده‌باش درآمده‌اند.

استاندار خراسان رضوی دقایقی پیش از بیمارستان 22 بهمن نیشابور بازدید کرد.
نظرات بینندگان