arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای منتهی به عراق

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای منتهی به عراق را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای منتهی به عراق را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور  درباره وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به ۴ مرز مهران، شلمچه، چذابه و خسروی گفت: خوشبختانه در حال حاضر محور مسدودی در این مناطق گزارش نشده است.

وی ادامه داد: محورهای سرابله به ایلام، ایلام _ مهران، تونل راه کربلا، کمربندی مهران دارای ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: محورهای خرمشهر_شلمچه و بستان_چذابه دارای ترافیک پرحجم هستند. محورهای کرمانشاه_اسلام‌آباد، کرمانشاه_حمیل، و قصر شیرین به مرز خسروی هم دارای ترافیک پرحجم اما روان هستند.

به گفته سرهنگ رحمانی در حال حاضر انسداد در هیچ‌یک از محورهای منتهی به ۴ مرز مهران، خسروی، شلمچه و چذابه وجود ندارد و تردد در این محورها جریان دارد.

وی درباره اینکه آیا نیاز به مسیر جایگزین با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین هست یا خیر گفت: امسال به دلیل اینکه روادید لغو شده است قطعا با افزایش سفرها در محورهای منتهی به عراق مواجه خواهیم بود و نسبت به سال گذشته ترددها نسبت به سال گذشته زودتر شروع شده است و میزان حجم ترددها نیز افزایش پیداکرده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: توصیه ما این است که مردم سفر خودشان را فقط از طریق مرز مهران انجام ندهند. مرزهای خسروی، چذابه و شلمچه از حجم تردد کمتری نسبت به مرز مهران برای خروج از کشور برخوردار هستند بنابراین بهتر است از این محورها هم استفاده شود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان