arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

ارسال 15 تریلی اقلام نظافت و رفت و روب به نجف و کربلا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارسال 15 تریلی تجهیزات مرتبط با پاکسازی و اعزام هزار و 500 نفر از نیروهای خدمات شهری به مسیر پیاده روی اربعین و شهرهای نجف و کربلا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت: صدرالدین علیپور درباره تهمیدات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته هماهنگی‌هایی در این خصوص پیش از شروع این ایام و اعزام زائران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان شهرداری تهران از دو هفته پیش اعزام شده اند، گفت: با رایزنی های انجام شده با آستان های متبرک امامان بزرگوار حضرت علی (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) خدمات رسانی در شهرهای نجف و کربلا صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به خدمات رسانی و در نظر گرفتن اقدامات ویژه در مسیر کربلا و نجف عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در طول این مسیر که محل تردد زائران است؛ پاکسازی، نظافت و رنگ آمیزی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جمع آوری پسماند موکب‌هایی که در طول مسیر به زائران خدمات ارائه می‌دهند، گفت: در این اماکن به منظور جمع آوری پسماند، نیروهای دواطلب ساماندهی خواهند شد.

علیپور با اشاره به ارسال 15 تریلی اقلام به منظور ارائه خدمات به زائران حسینی، تصریح کرد: ابزاری که برای نظافت استفاده می شوند از جمله دستکش، مخازن، بیل و به طور کلی لوازم و تجیهزات حمع آوری پسماند هفته گذشته ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اعزام هزار و 500 نفر از نیروهای خدماتی از مناطق 22 گانه شهرداری تهران گفت: برای اعزام این افراد با حضور شهردار تهران برنامه ویژه ای هم برگزار شد؛ تعدادی از این افراد هم اکنون در نجف و برخی هم در کربلا مستقر شدند.

وی ادامه داد: این افراد برای ارائه خدمات مرتبط با نظافت و زیباسازی آماده هستند و در کربلا، نجف و مسیر بین این دو شهر مستقر هستند. این نیروها تا 30 مهر ماه در این شهرها حضور خواهند داشت تا با پایان یافتن مراسم پیاده روی اقدامات لازم جهت پاکسازی را انجام دهند.

نظرات بینندگان