arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰

افزایش احتمال سؤال از احمدی نژاد در مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه مجلس با اعلام خبر قانع نشدن وکلای ملت از توضیحات رئیس جمهوری در کمیسیون های تخصصی مجلس، گفت: از آنجایی که تا‌کنون هیچ یک از کمیسیون های تخصصی از توضیحات نمایندگان رئیس جمهوری در خصوص سؤالات مربوط به طرح سؤال از رئیس جمهوری قانع نشدند، احتمال مطرح شدن سؤال از رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس افزایش یافته است.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت ،‌ افزود: از شش کمیسیون مربوطه پیگیری طرح سؤال از رئیس جمهوری تا کنون ۴ کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، امنیت ملی و سیاست خارجی، عمران و کمیسیون اصل ۹۰ ظرف چند روز گذشته تشکیل جلسه دادند که هیچ کدام از آنها از توضیحات نمایندگان  رئیس جمهوری قانع نشدند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، افزود: پس از بررسی های لازم چنانچه طراحان سؤال از توضیحات ارائه شده قانع نشوند، گزارش طبق آئین نامه به هیئت رئیسه اعلام می شود که هیئت رئیسه نیز آن را به اطلاع رئیس جمهوری می رساند.

وی ادامه داد: پس از این مرحله رئیس جمهوری یک ماه پس از ابلاغ هیئت رئیسه فرصت دارد تا برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
MSN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
0
0
20 سال بعد....."احتمال سوال از احمدي ن‍ژاد قوت گرفت"
30 سال بعد....."كماكان نمايندگان مردم منتظر اشارتي هستند تا از رئيس جمهور محبوبشان دكتر پروفسور احمدي نژاد سوال نمايند"
40 سال بعد.......
نظرات بینندگان