arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۸

شرکت نفتکش: هیچ طرفی، هیچ گونه کمکی به نفتکش حادثه دیده ایرانی در دریای سرخ نکرده / نفتکش تغییر مسیر می‌دهد / علت حادثه هنوز مشخص نیست

نصرالله سردشتی با اشاره به این موضوع که پس از حادثه برای نفتکش ایرانی هیچ طرفی کمکی نکرده است گفت: نفتکش ایرانی تغییر مسیر می‌دهد. مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: هنوز علت حادثه برای نفتکش ایرانی مشخص نیست ولی جلوی نشست نفت به دریا گرفته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نصرالله سردشتی با اشاره به این موضوع که پس از حادثه برای نفتکش ایرانی هیچ طرفی کمکی نکرده است گفت: نفتکش ایرانی تغییر مسیر می‌دهد.

یک فروند نفت‌کش ایرانی متعلق به شرکت ملی نفت‌کش صبح امروز در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است، دو مخزن اصلی نفت در کشتی فوق آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

نصرالله سردشتی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در گفتگو با شبکه العالم با اشاره به این موضوع که خدمه نتفکش در سلامت کامل هستند گفت: هیچ طرفی، هیچ کمکی به نفتکش آسیب دیده ایران در دریای سرخ نکرده است.

سردشتی خاطرنشان کرد که نفتکش ایرانی هنوز مسیر خود را از سرنگرفته است و به محض آغاز سفر، مسیر خود را برای خروج از دریای سرخ تغییر می دهد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: هنوز علت حادثه برای نفتکش ایرانی مشخص نیست ولی جلوی نشست نفت به دریا گرفته شده است.

پیش از این شرکت مذکور در بیانیه ای اعلام کرده بود: نفت کش ایرانی صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

نظرات بینندگان