arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰

نقش پرویز پرستویی در یک فیلم مسئله ساز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت روزنامه ایران نوشت:

به گزارش شبکه ایران در حالی که شمارش معکوس برگزاری جشنواره فیلم فجر آغاز شده است همچنان وضعیت نمایش چند فیلم در این جشنواره نامعلوم است که در این میان آثاری نظیر «پریناز» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ممکن است اصلا اجازه شرکت در جشنواره را پیدا نکنند.

به جز این دو فیلم برخی از آثار مانند «خرس» و «قلاده های طلا» هم پروانه نمایشی موقت فقط برای شرکت در جشنواره دریافت کرده اند یعنی به مانند دیگر آثاری که در جشنواره به نمایش درآمده و همین نمایش در جشنواره مترادف است با دریافت پروانه نمایش آنها، این دو فیلم تنها پروانه نمایش موقت دریافت کرده اند.

 

فارغ از اشارات سیاسی «قلاده های طلا» که اصلی ترین عامل ایجاد مشکل برای آن شده است «خرس» ساخته اخیر خسرو معصومی هم تنها پروانه نمایش مشروط دریافت کرده است.

 مشکل دست اندرکاران اداره نظارت با «خرس» کاراکتر اصلی آن است یعنی همان کاراکتری که پرویز پرستویی نقش آن را ایفا میکند؛ این کاراکتر در فیلمنامه معصومی رزمنده دوران جنگ قلمداد شده و مشکل اداره نظارت و شخص علیرضا سجادپور هم رزمنده بودن این شخصیت است. سجادپور تلویحا از معصومی خواسته این کاراکتر را به یک آدم معمولی بدل کند و نه صرفا یک رزمنده و همین مساله با ناراحتی شدید معصومی روبرو شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بهروز
|
SWITZERLAND
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
0
10
امسال خلوت ترین جشنواره فجر خواهد بود...
کی شرکت کرده توش؟!
نظرات بینندگان