arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸

چرا گوشی گلکسی اس 10 من شارژ نمی شود؟

یکی از مشکلات رایج بسیاری از افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند این است که گوشی آنها به درستی شارژ نمی شود. یکی از گوشی هایی که اخیرا بسیار محبوب شده است و ممکن است با این مشکل رو به رو شود گوشی گلکسی اس 10 است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از مشکلات رایج بسیاری از افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند این است که گوشی آنها به درستی شارژ نمی شود. یکی از گوشی هایی که اخیرا بسیار محبوب شده است و ممکن است با این مشکل رو به رو شود گوشی گلکسی اس 10 است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، معمولا وقتی گوشی شارژ نمی شود اکثر کاربران گوشی خود را یکبار خاموش و روشن می کنند، اما اگر این روش جواب نداد، از روش های زیر استفاده کنید:

 

تلفن خود را با کابل و آداپتور دیواری شارژ کنید

معمولاً مطمئن ترین روش برای شارژ تلفن از طریق آداپتور برق است ، بنابراین به جای روش بیسیم، این بار با روش آداپتوری که کابل دارد گوشی خود را شارژ کنید. ابتدا کابل خود  را برای آسیب های آشکار بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه احتمال خراب بودن شارژر یا  کابل ، کابل دیگری را امتحان کنید. حتی می توانید گوشی خود را با کابل یو اس بی به کامپیوترتان متصل کنید و با این روش وضعیت شارر خود را بیازمایید.

 

هنگام خاموش بودن گوشی، آن را شارژ کنید

تلفن خود را برای شارژ خاموش کنید، احتمال دارد یک برنامه یا نرم افزار در ایجاد شارژ دخالت دارد.اگر به نظر نمی رسد که تلفن شما به طور عادی شارژ می شود ، یک دلیل ممکن است وجود برنامه ای مخرب یا مشکل نرم افزاری دیگری باشد که مانع از کار شارژر می شود. بنابراین تلفن خود را کاملاً خاموش کنید و سعی کنید آن را با خاموش بودن شارژ کنید.برای خاموش کردن تلفن ، دکمه Side را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که دکمه های خاموش، راه اندازی مجدد و تماس اضطراری را ببینید. به "خاموش کردن" ضربه بزنید و برای تأیید بار دیگر روی دکمه ضربه بزنید.

چرا گوشی گلکسی اس 10 من شارژ نمی شود؟

درگاه شارژ خود را تمیز کنید

درگاه شارژ را در پایین تلفن خود تمیز کنید، ممکن است پورت یو اس بی مسدود شده باشد. اگر چیزی دیدید ، سعی کنید آن را تمیز کنید.

اگر گوشی شما خیس است بگذارید کاملاً خشک شود

در حالی که یک گلکسی اس تا حدودی ضد آب است ، ممکن است با گذشت زمان بر توانایی شارژ شما تأثیر بگذارد. بهتر است اجازه دهید گوشی شما کاملا خشک شود و سپس گوشی خود را شارژ کنید. در بیشتر مواقع ، اگر این اتفاق بیفتد ، باید یک هشدار روی صفحه مشاهده کنید که رطوبت تشخیص داده شده استو باید بگذارید تلفن شما  خشک شود و بد نیست بین 24 تا 48 ساعت به آن فرصت بدهید.

گوشی خود را تنظیم مجدد کنید

اگر همه این مراحل را امتحان کرده اید و هیچ کاری مؤثر نیست ، ممکن است سعی کنید گوشی خود را ریست یا تنظیم مجدد کنید.البته اگر مشکل جدی باشد، این مسئله برای حل مشکل نسبتاً بعید است اما می تواند تا حدی موثر باشد.

نظرات بینندگان