arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

انهدام باند بزرگ فروش سوالات کنکور/ حضور برخی مسئولان در باند منهدم شده

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: روزانه حدود ۳۰ هزار تماس با ۱۰۰خط ۱۱۰ برقرار می شود، که هر سه ثانیه یک تماس است و نیمی از آنها عملیاتی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: روزانه حدود ۳۰ هزار تماس با ۱۰۰خط ۱۱۰ برقرار می شود، که هر سه ثانیه یک تماس است و نیمی از آنها عملیاتی است.

 یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار رحیمی با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت های ناجا گفت: بر خود لازم می دانیم همکاری دوستانه و برادرانه و تنگاتنگی با شورا و شهرداری داشته باشیم و این جزو رویکردهای ما و همکارانمان است.

وی ادامه داد: تا پایین ترین رده شهرداری تهران، نواحی و مناطق هرجایی که لازم باشد برای رسیدن به اهداف پلیس در اختیارشان است.

سردار رحیمی در ادامه گزارشی از وضعیت شهر تهران ارائه داد و گفت: تهران ۱۴ورودی و خروجی اصلی و ۱۲۰ ورودی و خروجی فرعی دارد. ۱۴۰ سفارتخانه و ۱۱۵ مورد اماکن حساس در پایتخت است که نظارت آن برعهده نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: درخصوص رسیدگی به وضعیت ترافیکی ده هزار و ۵۳۸ کیلومتر معابر شهری و بزرگراهی نیز نیروی انتظامی اقدام می کند.

سردار رحیمی درخصوص تماس های تلفنی با نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: روزانه حدود ۳۰ هزار تماس با ۱۰۰خط ۱۱۰ برقرار می شود، که هر سه ثانیه یک تماس است و نیمی از آنها عملیاتی است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در طول شش ماه نخست سال جاری ٬ سه میلیون و صد و سه هزار بار پلیس از مکان یگان های خود به منظور عملیات خارج شده است.

وی ادامه داد: روزانه حدود ۱۶هزار پرونده در یگان های مختلف اعم از راهنمایی و رانندگی ،مواد مخدر ، پلیس فتا و غیره مراجعه داریم.

سردار رحیمی گفت: در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته آمار دستگیری شش درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که انجام شد و کمتر به آن پرداخته شد انهدام باند بزرگ فروش سوالات کنکور بود که برخی مسئولان نیز در آن باند حضور داشتند.قبل از اینکه بخواهند کاری بکنند و اقدامی صورت بگیرد ما ورود کرده و آنها در نطفه خفه کردیم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان