arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

قطع آنتن دهی ایرانسل و اخلال در خدمات رسانی به زائران در چذابه

قطع آنتن دهی ایرانسل در پایانه مرزی چذابه از ظهر امروز یکشنبه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را با مشکل مواجه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایرنا روزانه تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی برای عزیمت به شهرهای زیارتی کشور عراق از پایانه مرزی چذابه در استان خوزستان تردد می کنند.

بخشی از خدمات پایانه های مرزی از جمله عابربانک ها و اینترنت همراه از طریق شرکت های خدمات ارتباطی ارائه می شود.

قطع آنتن دهی ایرانسل از حدود سه ساعت قبل تاکنون مشکلاتی را برای زائران و خبرنگاران ایجاد کرده و ارائه خدمات برخی دستگاه های اجرایی و بانک ها را تحت تاثیر قرار داده است.

خبرنگاران حاضر در پایانه مرزی چذابه که از اینترنت ایرانسل برای انتشار اخبار خود استفاده می کنند نیز دچار مشکل شده اند.

یکی از زائران در ارتباط با این موضوع به ایرنا گفت: متاسفانه بعد از پیاده شدن از اتوبوس در پایانه چذابه همسفر خود را گم کردم و اکنون با توجه به اینکه هردوی ما از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنیم، نمی توانم او را پیدا کنم.

قطعی آنتن دهی ایرانسل همچنین باعث خارج شدن برخی عابربانک ها از سرویس دهی شده و زائرانی که برای دریافت وجه نقد به این عابربانک ها مراجعه می کنند قادر به دریافت پول نیستند و از این موضوع گلایه دارند.

اپراتور ایرانسل که از قطعی آنتن دهی در پایانه مرزی چذابه بی خبر بود، در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قطعی احتمالا موقتی است و بزودی آنتن دهی در منطقه برقرار می شود.

انتظار می رود با توجه به حجم بالای زائران در پایانه مرزی چذابه، هرچه سریعتر نسبت به برقراری اینترنت ایرانسل اقدام شود.

آنتن دهی ایرانسل تا لحظه مخابره خبر برقرار نشده است.

تعداد زائران خروجی از مرز چذابه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ هزار و ۳۱۱ نفر و تعداد زائران ورودی به کشور ۲۲ هزار و ۳۸۵ نفر بوده است.

نظرات بینندگان